    From: "Vince" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problem z karta dźwiękową
    Date: Thu, 15 Dec 2011 07:36:34 +0100

    Nowięc drodzy koledzy temat staje się trochę bardziej skomplikowany, bo
    chociaż po włożeniu Jacka do karty dźwiękowej zauważalne są takie właśnie
    objawy to... Przy włożeniu jakiegokolwiek urządzenia do portu USB dzieje się
    to samo. Wykluczyłem raczej winę systemu, bo dzieje się tak przed jego
    uruchomieniem. ESET`ka wykryła jakiegoś wirusa, którego nie mogę usunąć.
    Niemniej jednak boje się najgorszego - wirus, albo płyta główna. Najgorsze
    jest to, że jeśli winny jest wirus, to nie wiem, czego się można spodziewać.
    No i jak oczywiście temu zaradzić.

    Innymi słowy... Komp pod Vistą działał poprawnie (mniej więcej przez rok).
    Po sformatowaniu jednej partycji i instalacji XP wspomniany wcześniej ESET
    wykrył na plikach back-up`u jakiegoś wirusa. Nie dało rady go usunąć.
    pytanie co dalej? Chyba, że to jednak płyta. Czy mogą być jakieś inne
    możliwości?

    Pozdrawiam, M.