  • 1. Data: 2013-01-23 10:37:57
    Temat: Problem z iphonem...
    Od: Marek <f...@f...com>

    Kolega (fan ogryska) przyznał się ze nigdy mu w iphonie nie działał
    internet przez gsm. Na przełomie kilku ostatnich lat miał po kolei
    wszystkie modele ale w żadnym (sic!) internet mu "nie dzialal". Żeby
    było śmieszniej może udostępniac swoj internet komórkowy innym
    (tethering). Iphony oryginalne, bez żadnych rootowan itp. Na moje
    oko wszystkie ustawienia ma poprawne ale expertem od ophona nie
    jestem. Gdzie szukać przyczyny?

    Cala historia dla mnie jest niesamowita i śmieszna za razem, przez te
    wszystkie lata nasłuchałem się jakie iphony i apple sa wspaniałe a
    teraz okazuje się ze NIGDY mu internet nie działał ale to taki mały
    problem ze reszta wspaniałości słuchawki go przycmila i nie warto
    było o tym wspominać :-))

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-01-23 15:05:44
    Temat: Re: Problem z iphonem...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 Jan 2013 10:37:57 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > (tethering). Iphony oryginalne, bez żadnych rootowan itp. Na moje
    > oko wszystkie ustawienia ma poprawne ale expertem od ophona nie

    W tym samym miejscu, gdzie w każdym innym telefonie - w ustawieniach APN.
    Gejfon do tetheringu używa innego APN, który może być dobry, skoro działa

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-01-23 21:41:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > W tym samym miejscu, gdzie w każdym innym telefonie - w ustawieniach APN.
    > Gejfon do tetheringu używa innego APN, który może być dobry, skoro działa

    Jeszcze pytanie, która sieć? Bo trzy namaszczone przez Apple są difoltowo
    wpisane w konfigurację iPoo.

  • 4. Data: 2013-01-23 21:48:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 Jan 2013 21:41:09 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Jeszcze pytanie, która sieć? Bo trzy namaszczone przez Apple są difoltowo
    > wpisane w konfigurację iPoo.

    taaa.. a czwarta wysyła ustawienia do internetu w postaci linka do www

  • 5. Data: 2013-01-23 23:35:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 23 Jan 2013 21:41:09 +0100, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:
    > Jeszcze pytanie, która sieć? Bo trzy namaszczone przez Apple są
    difoltowo
    > wpisane w konfigurację iPoo.

    Plus.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2013-01-24 00:58:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > taaa.. a czwarta wysyła ustawienia do internetu w postaci linka do www

    Ty się zając śmiej: miałęm dokładnie taki sam przypadek. To było chwilę
    potem, jak Play został namaszczony na oficjalnego sprzedawcę i ich
    ustawienia pojawiły się w sofcie. Po włożeniu karty musiałem ustawić APN i
    pewnie zrobiłem literówkę. A następnie APN podstawowy zniknął (przecież nie
    trzeba ;-) i został tylko do tetheringu.
    Efekt był dokładnie taki sam, jak opisany ;-) Na chwilę pomogło Onavo,
    które samo w sobie ma ustawienia sieciowe. Potem reinstalacja iOSa od zera,
    bo upgrade OTA nie zmienił ustawień.

  • 7. Data: 2013-01-24 00:58:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Plus.

    No to na 99,999% źle wpisał APN.

  • 8. Data: 2013-01-24 01:55:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 00:58:02 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

> [...]
    > pewnie zrobiłem literówkę. A następnie APN podstawowy zniknął (przecież nie
    > trzeba ;-) i został tylko do tetheringu.

    Manipulacja z wyjmowaniem/wkładaniem SIM pozwala go znów pokazać.

    No i zawsze jeszcze pozostaje unlockit.co.nz