    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Problem z iphonem...
    Date: Wed, 23 Jan 2013 10:37:57 +0100

    Kolega (fan ogryska) przyznał się ze nigdy mu w iphonie nie działał
    internet przez gsm. Na przełomie kilku ostatnich lat miał po kolei
    wszystkie modele ale w żadnym (sic!) internet mu "nie dzialal". Żeby
    było śmieszniej może udostępniac swoj internet komórkowy innym
    (tethering). Iphony oryginalne, bez żadnych rootowan itp. Na moje
    oko wszystkie ustawienia ma poprawne ale expertem od ophona nie
    jestem. Gdzie szukać przyczyny?

    Cala historia dla mnie jest niesamowita i śmieszna za razem, przez te
    wszystkie lata nasłuchałem się jakie iphony i apple sa wspaniałe a
    teraz okazuje się ze NIGDY mu internet nie działał ale to taki mały
    problem ze reszta wspaniałości słuchawki go przycmila i nie warto
    było o tym wspominać :-))

    --
    Marek