  • Data: 2012-02-02 11:49:23
    Temat: Re: Problem (?) z instalacją gazową
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 2, 8:14 am, Adam Klobukowski <a...@g...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Mam instalację gazową Agis w Toyocie Avensis. Chyba jest to Agis 1, dokładnie nie
    wiem, bo instalacje montował poprzedni właściciel, a na dokumentach nie ma dokładnego
    modelu :/

    > Nie dostałem tez instrukcji obsługi :/ Na szczęście obsługa jest prosta, no i
    znalazłem instrukcję w sieci.

    > Jak przyszły sobie mrozy, to 2 razy zdarzył mi się taki przypadek: po
    dziwięciogodzinnym staniu na zimnie, po odpaleniu, gaz nie włączył się (tj,
    próbował), tylko po pewnym czasie zaczął sygnalizować pusty zbiornik. W tym momencie
    nacisnąłem przycisk sterownika w kabinie, i zobaczyłem trzy migające diody: 1,3 i 4.
    Coś jak: OxOO (O-zapalona, x-zgaszona). Przycisnąłem jeszcze raz, diody zgasły, potem
    jeszcze raz i zaczęło ponownie odpalać gaz, tym razem z sukcesem.

    > 1. Czym może być spowodowane niemożność włączenia się gazu?
    > 2. Czy się tym martwić?
    > 3. Co oznaczają trzy migające diody? OxOO (w instrukcji producenta znalezionej w
    sieci nie ma o tym słowa).

    > AdamK

    Po 1 masz nauczkę - jeśli będziesz kiedyś sam montował montuj coś
    popularnego i znanego na rynku :) Stag, KME - zna każdy i każdy wie z
    czym się je konsumuje :)

    Jeśli nie dało się włączyć to teraz to po ptokach - trzeba się podpiąć
    pod sterownik w momencie kiedy nie da przełączyć i wtedy sprawdzić
    dlaczego blokuje przełączenie na gaz.

    Mój stag parę dni przełączał dosyć późno na gaz, a dzisiaj jak w nocy
    było mniej niż -20 to przełączył tylko z 500m dalej niż jak było w
    okolicach zera :)
    Podczas dni w okolicach -15 -18 potrafił przełączyć na gaz w momencie
    jak na wskaźniku temperatury już zaczynało wchodzić na normalny
    zakres, a dzisiaj nawet się nie ruszyła wskazówka i chodził już na
    gazie ;)

    Pozdrawiam !