  • Data: 2012-10-03 09:35:28
    Temat: Re: Problem z formatowaniem karty SD
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-02 15:32, Adam wrote:
    > Witam
    >
    > Mam kartę microSDHC 32GB klasy 10.
    Zajrzyj np. tutaj:
    http://www.scubaboard.com/forums/canon-corner/292626
    -using-chdk-8-gb-sd-card.html.
    Z podanego tam pliku ZIP wyciągnij programik sdminste.exe za pomocą
    którego powinieneś bez problemu założyć partycję na tej karcie i ją
    sformatować. Sprawdzone na SanDisku 32GB klasy chyba właśnie 10. Jeśli
    się nie da, to prawdopodobnie masz jakiś problem ze sprzętem. Np. ja mam
    jeden badziewny czytnik na USB który działa ja chce, np. po włożeniu go
    go PC widać co jest na karcie, można skopiować jeden plik ale przy
    próbie kopiowanie ich większej ilości kopiowanie pada po którymś z
    pierwszych plików i "dysk" przestaje być widoczny w systemie.
    Oczywiście na innym czytniku wszystko jest OK.