    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Problem z dzwiękiem w N-ce
    Date: Thu, 17 Sep 2009 15:55:12 +0200

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4ab235ce$1@news.home.net.pl...
    > po hdmi wychodzi, kwestia czy amplituner przyjmuje nim dźwięk czy ma tylko
    > przełącznik hdmi.
    > a dekoder jak nie działa to wymień
    Czyli zdarza się że hdmi to tylko video... no nie przypuszczałem, ale to by
    się potwierdzało w sumie częściowo bo jeszcze parę dni temu
    po hdmi jak było audio to jak wypytałem znajomego co i jak się u niego
    świeciło w kinie to twierdzę że od poczatku nie miał pojęcia że leci tylko
    stereo. W przypadku 5.1 w kinie yamaha wyświetlają się piktogramy wskazujące
    które głośniki są własnie aktywne. On twierdzi że zawsze mu się świeciło
    tylko LR a surroundy centralny i subek były zawsze wygaszone. Nawet przy
    odtwarzaniu z DVD. Dopiero gdy DVD podłączyłem ekstra kabelkiem cyfrowym
    coax dźwięk jest 5.1. Widzisz nie miał tej świadomości.

    Dzięki za porady.

    Marek