  • 1. Data: 2014-01-22 14:04:47
    Temat: Re: Problem z drukarka HL-2130 - strony coraz bielsze
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G Nowak" napisał w
    news:lboehi$ojr$1@speranza.aioe.org...
    : przy
    : wiekszych wydrukach kolejne strony sa coraz bielsze, w pewnym momencie
    : arkusze wychodza calkiem biale. Gdy dac drukarce odpoczac, wszystko
    : wraca do normy bez _zadnej_ ingerencji z mojej strony.
    :

    Może drukarka (czy jakiś newralgiczny element) się nagrzewa?
    Jest wiatraczek?

  • 2. Data: 2014-01-22 14:08:33
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

> [...]
    > : wraca do normy bez _zadnej_ ingerencji z mojej strony.
    >
    > Może drukarka (czy jakiś newralgiczny element) się nagrzewa?

    Fakt, grzeje skubanstwo. Ma wiatraczek, ale mieszka w biurku, po jakims
    czasie robi sie tam cieplo.

    --
    Pozdr