  • 11. Data: 2012-04-19 07:30:47
    Temat: Re: Problem z WD My Book Essential
    Od: Tomasz Tybusz <t...@g...com>

    W dniu 2012-04-19 00:55, Padre pisze:

> [...]
    > przywrócenie na nim standardowej struktury logicznej jest proste ale
    > utworzenie takiej jaka jest potrzebna do tej obudowy niekoniecznie, być
    > może wymaga nawet specjalnego software.
    > Mój dysk twardy zewnętrzny Hitachi LifeStudio Desk 2TB jest widoczny w
    > systemie jako napęd CD 700MB zawierający opcjonalnie uruchamiane z niego
    > bez instalacji software do obsługi treści multimedialnych i dysk twardy
    > 2TB. Wychodzi na to, że zawartość tego wirtualnego CD to 700MB partycja
    > na dysku - tylko jaka? Bez podłączenia wymontowanego dysku do
    > standardowego kontrolera raczej nie do stwierdzenia.

    https://www.google.pl/search?q=Western+Digital+My+Bo
    ok+Essential+partitions+structure

    WD SmartWare Virtual CD Manager

  • 12. Data: 2012-04-19 13:46:45
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 19/04/2012 06:01, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Rymer" napisał w wiadomości grup
    >
    > To na czas aktualizacji wyjmij dysk.

    Oprogramowanie często siedzi na dysku ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 13. Data: 2012-04-19 13:55:21
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    DooMiniK nabazgrał(a):

    > Oprogramowanie często siedzi na dysku ;-)

    Wystarczy że firmware ma zapisaną deteksję modelu dysku jaki pownien być w
    urządzeniu i po ptokach.