  • Data: 2017-07-18 20:54:20
    Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 lipca 2017 18:01:29 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Ty sobie poczytaj jak przeciętny Kowalski pomstuje jak ma do skręcenia
    > krzesło z IKEI... Ty chcesz aby samochód do składania był popularny?
    > Dobre...
    Ot to gdzieś tam po sąsiedzku jest że tesle zaczęli sprzedawać
    Ale nie kupie bo póki co same kłopoty
    O ładowaniu na mieście nie wspomnę ale np głupie lusterko urwane przez rowerzystę
    pewnie na dzisiaj od ręki niedostępne. Warsztat jakiś który by się podjął naprawy tez
    ciężko znaleźć póki co. no chyba że Mietek w garażu by chciał się pouczyć,
    A koszt ubezpieczenia?
    W wolnej chwili poszukam jakie składki mi nasi ubezpieczyciele zaproponuja.