  • Data: 2017-07-19 18:57:37
    Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2017 o 16:28, Pszemol pisze:

    > Czy ruchy z eliminacją klasycznych żarówek nie wyszły nam na zdrowie tak na
    > dłuższą metę? A tak pomstowaliśmy na Brukselę!

    Wy?

    Najlepiej wyszli na tym producenci. Świetlówki się nie sprzedawały, ledy
    na horyzoncie były, linie produkcyjne trzeba było zamortyzować.

    Gdyby nie "zakaz" żarówek, to pociągnęłby 3 czy 5 lat dłużej, w
    międzyczasie weszłyby ledy wypierając żarówki. Tylko nikt by na
    świetlówkach nie zarobił.

    Zresztą czy wyszły na zdrowie to mam wątpliwości - utylizacja często
    polegała na wrzuceniu świetlówki do dedykowanego pojemnika... gdzie
    ulegał on rozbiciu. Zresztą badzcie konsekwentni - pólmegawatowa tesla
    to samo zdrowie a 100 watowa żarówka to szkodliwa:P

    Shrek