  • Data: 2017-07-10 14:20:29
    Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:59632b64$0$5162$65785112@news.neostrada.pl...

    > No wlasnie nie. W wydaniu Tesli sens zaczyna byc widoczny, bo to nie jest
    > jakis bieda-pojazd z 50km zasiegu, bez predkosci, bez przyspieszenia.
    >
    > Chetnie bym kupil ....ale po co mi 300km zasiegu - i tak za malo. I po co
    > mi 3s do setki - i tak za duzo.

    Model 3 będzie miał <6s do setki, tyle co moja Honda Accord Coupe
    (5,8s) z czterocylindrowym silnikiem wolnossącym 2,4 litra.
    Nic nienormalnego ani zwariowanego - jak piszesz: nie biedojazd,
    normalny, dynamiczny samochód właśnie którym się kulturalnie
    jeździ a jak trzeba wyprzedzić kogoś na autostradzie to nie ma problemu.

    > A auto dla zony moze miec 50km zasiegu i 80km/h nie przekraczac, byleby
    > nie kosztowalo wiecej ni 40 tys i mialo ladny kolor :-)

    Nie wiem co to za żony macie... jakieś łamagi są.

    > W skali Europy to z tym bym troche polemizowa.
    > Duze supermarkety sa na peryferiach, bo centrum juz zajete.

    I to samo w Polsce. Popatrz na miasta typu Kraków.
    Gdzie się buduje markety? Też na peryferiach...
    Ludzie którzy mieszkają w centrum, gdzieś na Starowiślnej
    i nie chcą płacić haraczu w lokalnych sklepikach mają
    wyprawę do Tesco gdzieś na Prokocimiu.

    > No powiedzmy ze "miejskie auto" w USA musi miec troche wiekszy zasieg :-)

    Zależy gdzie w USA - w centrach dużych miast jest to samo co
    w centrach dużych miast w Europie: masz komunikację publiczną.
    To czego w USA brakuje to między-miastowej komunikacji publicznej.
    Autobusy podmiejskie są bardzo rzadkie, jeżdzą na trasach porozrzucanych
    geograficznie i bez samochodu to bida. A jak już chcesz uniknąć samolotu
    i pyknąć się gdzieś pociągiem szybkobieżnym przez kontynent to zapomnij.
    Tutaj Europa wygrywa bezdyskusyjnie z pociągami jadącymi przez wiele
    państw za rozsądne pieniądze w rozsądnym czasie, z kuszetkami itp.
    Tego w USA nie ma, nie było i już chyba nie będzie: samochód i samolot.