  • Data: 2017-07-10 18:30:47
    Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Jul 2017 07:20:29 -0500, Pszemol napisał(a):

    > I to samo w Polsce. Popatrz na miasta typu Kraków.
    > Gdzie się buduje markety? Też na peryferiach...

    Bo tam wojny nie bylo :-)

    U mnie we Wroclawiu znalazlo sie troche terenu blizej centrum.

    > Zależy gdzie w USA - w centrach dużych miast jest to samo co
    > w centrach dużych miast w Europie: masz komunikację publiczną.
    > To czego w USA brakuje to między-miastowej komunikacji publicznej.

    No jak nie ma ? Kolej, lotnictwo, Greyhound ..

    > Autobusy podmiejskie są bardzo rzadkie, jeżdzą na trasach porozrzucanych
    > geograficznie i bez samochodu to bida.

    Czyli podmiejskiej.
    To u nas juz to samo :-)

    > A jak już chcesz uniknąć samolotu
    > i pyknąć się gdzieś pociągiem szybkobieżnym przez kontynent to zapomnij.
    > Tutaj Europa wygrywa bezdyskusyjnie z pociągami jadącymi przez wiele
    > państw za rozsądne pieniądze w rozsądnym czasie, z kuszetkami itp.

    Tak troche bym polemizowal z tym rozsadnym czasem.

    > Tego w USA nie ma, nie było i już chyba nie będzie: samochód i samolot.

    Samochod na dluzsza trase to chyba w USA odpada, bo to tydzien w
    trasie :-)

    J.