  • 1. Data: 2010-06-28 09:15:29
    Temat: Problem z PC
    Od: Bernard <b...@g...pl>

    Witam,

    mam problem z moim starym pecetem. Gdy go wlaczam to miarowo piszczy
    glosnik. Czy to znaczy, ze popsula sie pamiec RAM? Zasilacz, dysk
    twardy wydaja sie byc sprawne. Dodam, ze na monitarze nie pokazuje sie
    zaden obraz. Monitor jest sprawny.

  • 2. Data: 2010-06-28 09:22:39
    Temat: Re: Problem z PC
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > glosnik. Czy to znaczy, ze popsula sie pamiec RAM? Zasilacz, dysk
    > twardy wydaja sie byc sprawne. Dodam, ze na monitarze nie pokazuje sie

    Jaki model płyty? W instrukcji płyty znajdziesz opisane dźwięki z
    wytłumaczonymi problemami. Ewentualnie w opisie innej płyty z biosem tej
    samej firmy.
    I czy przez "miarowo" masz na myśli jeden dźwięk robiący bip bip bip, czy
    może dwa dźwięku robiące tu-ru-tu-ru-tu-ru? :)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl