  • Data: 2005-07-07 21:03:39
    Temat: Re: Problem z Kaaza
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-07-07, Mateusz Swatek <m...@i...pl> wrote:

    > bardzo ambitnie - zakladajac ze czasem siec ma ilosc userow wyrazajaca sie w 4
    cyfrowej liczbie

    A jaki to poblem - ja mam w sieci liczbę userów wyrażoną
    4 cyfrową liczbą i to w tej drugiej połowie tej liczby
    Miałem na testach sprzęt który jest w stanie w czasie
    rzeczywistym każdego z np. 5000 tys userów przeanalizowac
    zakolejkować, i zrobić z jego strumieniem danych
    co tylko wyobraźnia mi przyniesie.
    I dodatkowo wygenerowac raport po czym tylko tam można
    (IP,PORTY,APLIKACJA) wymyśleć. Owszem taki sprzęt
    to często 5 cyfrowa kwota w USD ale jak się ma pare tysięcy
    userów to nie są do "wielkie" pieniądze....

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE