  • Data: 2005-07-07 22:52:17
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-07-07, Lukasz Trabinski <l...@t...net> wrote:

    > Takie prace zazwyczaj poprzedza się stosownym komunikatem i wtedy
    > telefon mniej barabani, cokolwiek miałby to znaczyć.

    Prawa Murphiego i zycie uczy, ze najwieksze marudy nie czytaja
    takich rzeczy, ale zawsze jest to jakis argument w rozmowie.

    Słownik języka wschodniego:
    Barabani - dzwoni, często w sensie dzwoni bez przerwy :)

    > hmm, powiadasz.

    Inna sprawa, że tych normalnych człowiek nie zapamiętuje..

    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE