  • Data: 2005-07-07 18:24:47
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: Artur Frydel <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 07 Jul 2005 15:55:36 +0200, Jakub Żukowski napisał(a):

    > ipt_p2p, ipp2p. Nie trzeba wycinać w pień, można także ograniczać. Nie
    > wiem jak to działa teraz, kiedyś używałem z powodzeniem.

    Działa. ipp2p nawet dość skutecznie (ostania wersja modułu łapie wreszcie
    bitcometa), tyle że dla niektórych ladminów łańcuch mangle w iptables,
    connmark, oraz odpowiednie priorytety dla tc to czarna magia :-) Dają więc
    drop na forwardzie, bo tak przecież jest najprościej.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel | artur.frydel(at)gmail.com
    I'd like to meet the man who invented sex and see what he's