-
X-Received: by 10.49.99.37 with SMTP id en5mr73830qeb.8.1383314411991; Fri, 01 Nov
2013 07:00:11 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.99.37 with SMTP id en5mr73830qeb.8.1383314411991; Fri, 01 Nov
2013 07:00:11 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!i2no4824101qav.0!news-out.go
ogle.com!9ni3876qaf.0!nntp.google.com!i2no4824091qav.0!postnews.google.com!gleg
roupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 1 Nov 2013 07:00:11 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5273880a$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.159.5;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.174.159.5
References: <52715e40$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
<l4rnh3$cv9$1@speranza.aioe.org>
<f...@g...com>
<52716a15$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<l4rva4$cct$1@dont-email.me>
<b...@g...com>
<l4u5a9$h70$1@dont-email.me>
<2...@g...com>
<5273880a$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Problem techniczno-społeczny
From: k...@g...com
Injection-Date: Fri, 01 Nov 2013 14:00:12 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2509264
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 1 listopada 2013 11:53:39 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
>
> news:2c2333b2-b6f2-4ee2-b744-db16ec3bc548@googlegrou
ps.com...
>
>
>
> > W samolocie pasażerskim jak leci bardzo wysoko i wybuchnie pożar to
>
> > wystarczy okno otworzyć żeby nabrał
>
> > trochę świeżego powietrza. Samo zgaśnie.
>
>
>
> Zapewne tak samo jak i w łodzi podwodnej.
>
> Otwierałeś czy tylko teoretyzujesz? :)
Nie teoretyzuję. W samolotach pasażerskich jest możliwość rozhermetyzowania. Na
wysokościach na jakich latają jest za mało tlenu żeby cokolwiek bez specjalnych
zabiegów technicznych się zapaliło. Pasażerom nic się nie stanie bo wyskoczą maski
dostarczające powietrze z dostatecznym stężeniem tlenu. Piloci też mają swoje maski.
Na łodziach podwodnych w przypadku pożaru wszyscy zakładają maski i, albo się
podłączają do niezależnej instalacji z powietrzem do oddychania, albo noszą przy
sobie wytwornice tlenu. A miejsce pożaru wypełnia się gazem lub gazami nie
podtrzymującymi palenia. Najczęściej są to spaliny z silnika głównego. W kopalniach
pomimo że wygląda to paranoicznie ekipa gaśnicza dysponuje sinikiem odrzutowym i w
miejsce pożaru pakuje spaliny z pracującego silnika. Kluczem do zagaszenia każdego
pożaru jest doprowadzenie do sytuacji w której nie może zajśc reakcja utleniania. Nie
dotyczy substancji które mają dostateczną ilość utleniacza w sobie. Termitu nie da
się z tego powodu niczym zgasić.
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=