  • 31. Data: 2012-04-04 23:07:08
    Temat: Re: Problem, skrzyżowanie, przepisy
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Plumpi w <news:jlical$l17$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jak zwykle widzę dużo bicia piany i cwaniakowania, dlatego postaram się
    > wyjaśnić to prościej.

    > Są 2 rodzaje sygnalizacji świetlnej.
    > 1. Czarna strzałka na podświetlonym, zielonym tle

    ROOOOOOTFL

    --
    Tomasz Nycz

  • 32. Data: 2012-04-04 23:09:45
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    .
    .
    .
    > [...]
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^
    ^
    > Masz jakieś problemy z czytaniem tego co cytujesz? Proszę podkreśliłem ^^^
    > Czyli masz problemy z czytaniem -- dobry dokument, tylko nie ten paragraf.
    > Poszukaj przy opisach znaków poziomych P i pionowych F
    > <http://kodeks-drogowy.org/rozporzadzenia/w-sprawie-
    znakow-i-sygnalow-drog
    > owych/znaki-drogowe-pionowe/znaki-uzupelniajace>
    > <http://kodeks-drogowy.org/rozporzadzenia/w-sprawie-
    znakow-i-sygnalow-drog
    > owych/znaki-drogowe-poziome>

    Dzięki za wyjaśnienie i poświęcony czas, aczkolwiek mógłbyś to zrobić bez
    osobistych wycieczek.

  • 33. Data: 2012-04-04 23:12:14
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    frank drebin w <news:jlid4p$e1t$1@mx1.internetia.pl>:

    > Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości
    -3-czyli-przypomnijmy-

    > dzięki, taką pomoc to rozumiem. Bez wymądrzania i obrażania a sensownie.

    Dostałeś, pomimo swoich usenetowych /zasług/, rzetelną odpowiedź o 20:41
    "Kierunkowy sygnalizator S-3 i wszystko jasne -- junior wybrał złe
    "najbliższe" skrzyżowanie"

    --
    Tomasz Nycz

  • 34. Data: 2012-04-04 23:20:22
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    .
> [...]
    >>> X
    > Dostałeś, pomimo swoich usenetowych /zasług/, rzetelną odpowiedź o 20:41
    > "Kierunkowy sygnalizator S-3 i wszystko jasne -- junior wybrał złe
    > "najbliższe" skrzyżowanie"

    Masz rację, sorry za te "osobiste wycieczki".

    A co to znaczy "pomimo swoich usenetowych /zasług/"?

  • 35. Data: 2012-04-04 23:48:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Apr 2012 21:58:04 +0200 osobnik zwany 'Tom N'
    wystukał:

    > A co powiesz o tym:
    >
    > 3. Kierującemu pojazdem zabrania się: objeżdżania opuszczonych zapór
    >
    > Opuszczona zapora == zielone S-3

    to nie jest analogia.
    byłaby gdyby to zezwalało na wjazd za zaporę ale już nie przejechanie
    następnej.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2012-04-05 02:48:57
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-04 21:58, 'Tom N' pisze:

    > A co powiesz o tym:
    >
    > 3. Kierującemu pojazdem zabrania się:
    > objeżdżania opuszczonych zapór
    >
    > Opuszczona zapora == zielone S-3
    >
    > Też jest pewnie idiotyczny...

    Oczywiscie, ze idiotyczny. Bez tego przepisu kazdy myslacy nie powinien
    wjezdzac za opuszczone zapory, w przeciwnym wypadku powinni od razu
    zabierac PJ (o ile posiada) i kierowac na badania do lekarza - tego od
    glowy ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 37. Data: 2012-04-05 04:36:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    2
    > i dopiero z tego miejsca skręcając w lewo zawracamy.
    >
    > Miejsce na google street view, kierunek północ
    > 53.435694,14.54519
    >
    > Przed skrzyżowaniem nie było zakazu zawracania a egzaminator
    > powiedział, że na tym skrzyżowaniu nie można zawracać a tylko skręcać.
    > Zawsze myślałem, że na każdym skrzyżowaniu można zawracać, chyba że
    > jest znak zakazu zawracania lub znaki na jezdni prowadzą w sposób
    > uniemożliwiający zawrócenie.
    > Nad sygnalizacją jest kwadratowy znak, czyli informacyjny a nie
> [...]

    czyli nadajesz sie do powtórengo egzaminu skoro uiważasz że te kwadratowe
    znaki to znaki tylko informacyjnej...

  • 38. Data: 2012-04-05 09:58:05
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > czyli dwie różne interpretacje dotyczące tego samego
    > skrzyżowania w zależności od tego czy są światła czy nie?

    Tak. Masz dwa różne przypadki wtedy.

    > Bez sensu, na dodatek nigdy nie widzialem sygnalizacji
    > zezwalającej na zawracanie

    Widzę że jesteś ze Szczecina. Proponuję podjechać choćby na
    Europejską, jechać od strony ronda uniwersyteckiego.
    Zobaczysz na najbliższym skrzyżowaniu właśnie taki
    sygnalizator :-).

  • 39. Data: 2012-04-05 10:02:40
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Jak zwykle widzę dużo bicia piany i cwaniakowania, dlatego
    > postaram się wyjaśnić to prościej.

    No to wytłumaczyłeś :-). Mam nadzieję że nikt się do Twoich
    wskazówek nie zastosuje...

  • 40. Data: 2012-04-05 11:21:14
    Od: Robson <r...@...pl>

    > A, mój faul,