    From: wer <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Problem nie problem .. ale Ciekawostka napewno ..
    Date: Mon, 14 Jul 2008 02:22:25 +0200

    Marcin Gontarz pisze:
    > Notka pochodzi z "Przekroju" z 12 czerwca 2008... jakoś dopiero wpadł mi w
    > łapki ..
    > http://mrg.in.lub.pl/inet/DSC05771.JPG

    Tak, za 250 mln Euro można wybudować taką sieć. Skończy się jak zwykle,
    firma konsultingowa weźmie pieniądze, podłączą trochę urzędów i to
    będzie wszystko. Jakoś te 250 mln to bardziej pasuje na koszty
    eksploatacji roczne sieci niż na koszt budowy. Niech to nawet będzie 2,5
    mln gospodarstw, to daje 100 Euro na jedno rocznie, czyli 8,3 euro
    miesięcznie od punktu. Czyli tak jakby całkiem sensowna cena bez marży.
    6Mb/s za darmo wykosi całą konkurencję i szkielet tam będzie musiał być
    obsługiwany przez to konsorcjum. Załóżmy nawet overbooking na poziomie
    20, to i tak daje nam takie przepustowości w szkielecie.

    wer