-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl
!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem ładowanie
Date: Thu, 28 Jan 2010 10:22:43 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 36
Message-ID: <hjrl12$q47$1@news.onet.pl>
References: <hjrgnj$aqp$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aaci4.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1264670562 26759 83.4.60.4 (28 Jan 2010 09:22:42 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Jan 2010 09:22:42 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250822
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Mirosław" <p...@p...onet.eu>
> Nowy akumulator pad po niespełna tygodniu,
> wnioskuje że padło ładowanie jednakże nie mam
> miernika by to sprawdzić więc się domyślam.
Jedz do fachowca, zapewne sam tez nie naprawisz.
> 1)jest odczuwalny chyba za wielki luz na pasku(w/g ma być
> po dociśnięciu kciukiem 5mm)jednakże widać że się nie ślizga,
> czy w czasie jazdy na większych obrotach może sie ślizgać?
> czego nie widać na wolnych z powodu luzu?
Jesli nawet nie widac, to slychac :-)
Poza tym opory alternatora sa raczej wieksze na niskich obrotach,
przy wyzszych przestaje sie slizgac.
> 2)jaka jest typowa niesprawność alternatorów, czy chodzi
> tylko o szczotki, czy też gdzie indziej dopatrywać się
> przyczyny?
Szczotki, regulator, prostownik, przerwany wirnik. Urwany kabel.
Lampka kontrolna ci sie swieci przed uruchomieniem silnika ? Moze
sie spalila ?
Bo jesli sprawna i nie pokazuje klopotow .. raczej prostownik.
Kolejna sprawa - w wielu autach demontaz jest klopotliwy. Czasem
warto sie przygotowac na wiekszy wydatek, zlecic od razu wymiane na
regenerowany, niz potem uslyszec "czesci 50zl, robocizna 250, bo
trzeba go bylo trzy razy wyjmowac".
Niektorzy elektrycy maja odpowiednie stanowiska i potrafia
sprawdzic wymontowany, inni ... koniec koncow klienci zaplaca za
robote, a auto bedzie u nich dlugo stalo.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo