eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem ładowanieRe: Problem ładowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl
    !not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem ładowanie
    Date: Thu, 28 Jan 2010 10:22:43 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <hjrl12$q47$1@news.onet.pl>
    References: <hjrgnj$aqp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaci4.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1264670562 26759 83.4.60.4 (28 Jan 2010 09:22:42 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Jan 2010 09:22:42 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250822
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mirosław" <p...@p...onet.eu>
    > Nowy akumulator pad po niespełna tygodniu,
    > wnioskuje że padło ładowanie jednakże nie mam
    > miernika by to sprawdzić więc się domyślam.

    Jedz do fachowca, zapewne sam tez nie naprawisz.

    > 1)jest odczuwalny chyba za wielki luz na pasku(w/g ma być
    > po dociśnięciu kciukiem 5mm)jednakże widać że się nie ślizga,
    > czy w czasie jazdy na większych obrotach może sie ślizgać?
    > czego nie widać na wolnych z powodu luzu?

    Jesli nawet nie widac, to slychac :-)
    Poza tym opory alternatora sa raczej wieksze na niskich obrotach,
    przy wyzszych przestaje sie slizgac.

    > 2)jaka jest typowa niesprawność alternatorów, czy chodzi
    > tylko o szczotki, czy też gdzie indziej dopatrywać się
    > przyczyny?

    Szczotki, regulator, prostownik, przerwany wirnik. Urwany kabel.
    Lampka kontrolna ci sie swieci przed uruchomieniem silnika ? Moze
    sie spalila ?

    Bo jesli sprawna i nie pokazuje klopotow .. raczej prostownik.

    Kolejna sprawa - w wielu autach demontaz jest klopotliwy. Czasem
    warto sie przygotowac na wiekszy wydatek, zlecic od razu wymiane na
    regenerowany, niz potem uslyszec "czesci 50zl, robocizna 250, bo
    trzeba go bylo trzy razy wyjmowac".
    Niektorzy elektrycy maja odpowiednie stanowiska i potrafia
    sprawdzic wymontowany, inni ... koniec koncow klienci zaplaca za
    robote, a auto bedzie u nich dlugo stalo.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: