-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl
!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem ładowanie
Date: Thu, 28 Jan 2010 10:22:43 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 36
Message-ID: <hjrl12$q47$1@news.onet.pl>
References: <hjrgnj$aqp$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aaci4.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1264670562 26759 83.4.60.4 (28 Jan 2010 09:22:42 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Jan 2010 09:22:42 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250822
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Mirosław" <p...@p...onet.eu>
> Nowy akumulator pad po niespełna tygodniu,
> wnioskuje że padło ładowanie jednakże nie mam
> miernika by to sprawdzić więc się domyślam.
Jedz do fachowca, zapewne sam tez nie naprawisz.
> 1)jest odczuwalny chyba za wielki luz na pasku(w/g ma być
> po dociśnięciu kciukiem 5mm)jednakże widać że się nie ślizga,
> czy w czasie jazdy na większych obrotach może sie ślizgać?
> czego nie widać na wolnych z powodu luzu?
Jesli nawet nie widac, to slychac :-)
Poza tym opory alternatora sa raczej wieksze na niskich obrotach,
przy wyzszych przestaje sie slizgac.
> 2)jaka jest typowa niesprawność alternatorów, czy chodzi
> tylko o szczotki, czy też gdzie indziej dopatrywać się
> przyczyny?
Szczotki, regulator, prostownik, przerwany wirnik. Urwany kabel.
Lampka kontrolna ci sie swieci przed uruchomieniem silnika ? Moze
sie spalila ?
Bo jesli sprawna i nie pokazuje klopotow .. raczej prostownik.
Kolejna sprawa - w wielu autach demontaz jest klopotliwy. Czasem
warto sie przygotowac na wiekszy wydatek, zlecic od razu wymiane na
regenerowany, niz potem uslyszec "czesci 50zl, robocizna 250, bo
trzeba go bylo trzy razy wyjmowac".
Niektorzy elektrycy maja odpowiednie stanowiska i potrafia
sprawdzic wymontowany, inni ... koniec koncow klienci zaplaca za
robote, a auto bedzie u nich dlugo stalo.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=