  • Data: 2010-01-28 09:48:27
    Temat: Re: Problem ładowanie
    Od: Mirosław <p...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Mirosław wydusił z siebie te słowy:

    > Regulator i diody to dwie różne rzeczy.

    ok,sorry za moje lenistwo już doczytałem co za co odpowiada.
    Zakładając że usterce uległy w/w rzeczy czyli niema ładowania,
    możliwe że samochód jeździłby aż tydzień?w końcu non top na światłach,
    dmuchawa itp,? bo bardziej pasował by mi ten luz na pasku,w końcu ładuje
    ale nie tyle co trzeba i tyle by pociągnął?
    Ja uważacie?

    mirosław