  • 21. Data: 2010-04-19 11:31:22
    Temat: Re: Problem - komputer włącza się na chwilę
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-19 11:47, Maciek pisze:
    > Jak rozumiem czekasz na uzyskanie odpowiedniej temperatury przez układ
    > filtrujący. Zastanawiam się jednak dlaczego tylko 2 minuty. Daj mu
    > przynajmniej 30-40 minut - uzyskasz optymalną pracę listwy, znacznie
    > zmniejszysz zużycie energii elektrycznej, wydłużysz także czas życia
    > swojego komputera! :->

    Nie patrzę na zegarek. Jak włączę wtyczkę listwy do gniazdka w ścianie
    to po prostu chwilę odczekam, listwę mogę włączyć (przecież działa), ale
    komputera od razu nie włączam, tylko po chwili.

    --
    animka

  • 22. Data: 2010-04-19 12:47:39
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Problem okazał się jednak zasilacz. Po wymianie wszystko chodzi OK.

    --
    Pozdr Robert

  • 23. Data: 2010-04-19 14:09:10
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-19 13:16, Mateusz pisze:

    > Robercie, sprawa wygląda tak:
    >
    > Włączasz kompa, razem ze startem płyty pojawiają się odczyty z
    > czujników temperatury na chipsecie/procku itp. W biosie ustawiona jest
    > maksymalna dopuszczona wartość - powyżej niej sprzęt poprostu jest
    > wyłączany, bo temperatura mogłaby uszkodzić w/w układy. Sugerowałbym
    > sprawdzenie/przeczyszczenie układu chłodzenia - również na grafice,
    > jeżeli ma wiatrak i wymianę pasty termoprzewodzącej na procesorze/
    > grafice i usunięcie syfu właściwie z całego wnętrza obudowy. Jeżeli to
    > nie pomoże to sprawdzić wartości, które są ustawione w biosie i je
> [...]

    Przykro mi Mateuszu, ze tak pieprzysz. :-( Na dodatek o jakichś pastach,
    o których tu się naczytałeś i powielasz.
    Problemem okazał się zasilacz!

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-04-20 11:01:20
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 19 Kwi, 16:09, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > Przykro mi Mateuszu, ze tak pieprzysz. :-( Na dodatek o jakichś pastach,
    > o których tu się naczytałeś i powielasz.
    > Problemem okazał się zasilacz!

    To, że problemem okazał się zasilacz nie oznacza, że mój wywód był
    pieprzeniem. Po prostu miałaś fuksa, bo nie zauważyłem, żebyś
    wcześniej wspomniała cokolwiek o sprawdzeniu parametrów na jego
    wyjściu. Skoro nie wierzysz w zbawienne działanie pasty
    termoprzewodzącej, to polecam usunąć ją z przestrzeni pomiędzy
    prockiem a radiatorem, myślę, że w perspektywie czasu wszyscy będą
    zadowoleni.

    Właściwie to serdecznie dziękuję za napisanie postu, w którym radziłaś
    odczekiwać 2 sek.po podpięciu listwy, zanim włączyłaś komputer.
    Po paskudnym dniu w pracy poprostu spadłem z krzesła ze śmiechu.
    Naprawdę wielkie dzięki ;-)

    Napisz coś zabawnego jeszcze, proszę ;-)

  • 25. Data: 2010-04-20 12:09:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-20 13:01, Mateusz pisze:

    > Naprawdę wielkie dzięki ;-)
    >
    > Napisz coś zabawnego jeszcze, proszę ;-)

    Idź się bawić do piaskownicy!

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-04-20 12:41:14
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > W dniu 2010-04-19 13:16, Mateusz pisze:

    > Przykro mi Mateuszu, ze tak pieprzysz. :-( Na dodatek o jakichś pastach, o
    > których tu się naczytałeś i powielasz.
    > Problemem okazał się zasilacz!

    Ale chyba już nie podłączasz komputera przez ten czterometrowy
    przedłużacz, co to w nim elektrony kilka minut idą?

  • 27. Data: 2010-04-20 13:29:05
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-20 14:41, Marcin Wasilewski pisze:

    > Ale chyba już nie podłączasz komputera przez ten czterometrowy
    > przedłużacz, co to w nim elektrony kilka minut idą?

    Podłączam. Elektryka nie było.
    Listwa (kabel 2 m) jest podłączona do przedłużacza (4 m.).

    --
    animka

  • 28. Data: 2010-04-20 19:46:41
    Od: Piotr Sadrakula/Lodz/PL <p...@g...pl>

    W dniu 2010-04-18 20:23, Robert pisze:
    > Witam
    >
    > Mam następujący problem. Komputer po naciśnięciu przycisku PWR włącza się
    > na sekundę, dwie. Zapala się dioda zasilania, ruszają wentylatory po czym
    > wszystko staje. Problem pojawi się po zawieszeniu komputera podczas pracy
    > idle. Twardy reset i pojawiły się wyżej opisane objawy.

    Miałem to samo po czyszczeniu wentylatorów we wnętrzu.
    Pomogło dopiero wyciągnięcie na minutę bateryjki płyty,
    ustawianie biosu było koszmarem, ale od 10 dni działa OK.
    Życzę zrobienia - Piotrek

  • 29. Data: 2010-04-23 17:21:47
    Od: PC <p...@p...onet.pl>

  • 30. Data: 2010-04-23 17:23:11