  • 11. Data: 2012-01-24 20:58:18
    Temat: Re: Problem
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/24/2012 09:50 PM, Nikanor wrote:

    > Etam, się nie da. Ja np. umiem złożyć odwrotnie rolgaz, to co mi tam
    > kopajka.

    Gorzej gdy okazuje się to po założeniu airboxa, zbiornika i plastików i
    musisz już wyjechać...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-01-25 09:11:21
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 stycznia 2012, 21:50:19 UTC+1 użytkownik Nikanor napisał:
    > Etam, się nie da. Ja np. umiem złożyć odwrotnie rolgaz, to co mi tam
    > kopajka.

    Rolgazy sa dla mientkich siurkow. Prawdziwi motocyklisci trzymaja linke gazu w
    zebach.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 13. Data: 2012-01-25 10:44:49
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-01-25 10:11, doktorski pisze:

    > Rolgazy sa dla mientkich siurkow. Prawdziwi motocyklisci trzymaja linke gazu w
    zebach.

    > pzdr, dr
    > 14/525/400

    Prawdziwi to se te linke obwiązują dookoła szyji...

  • 14. Data: 2012-01-25 14:13:52
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu środa, 25 stycznia 2012, 11:44:49 UTC+1 użytkownik ursynek napisał:
    > Prawdziwi to se te linke obwiązują dookoła szyji...
    Pomylilo Ci sie ze struna od wiosla.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 15. Data: 2012-01-25 14:53:23
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-01-25 15:13, doktorski pisze:
    > Pomylilo Ci sie ze struna od wiosla.
    >
    > pzdr, dr
    > 14/525/400

    Urban legend, ale właściwie musiałaby to być struna od basu,
    chociaż i takie Peter Steele zrywał palcem jak nie chciał grać
    na koncercie bisu. Linka od gazu by się nie zerwała :P

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 16. Data: 2012-01-25 15:55:02
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Pomylilo Ci sie ze struna od wiosla.
    Się nie znacie,Fuckt wie najlepiej:tylko struna od fortepiana.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2012-01-25 17:39:00

> [...]