  • Data: 2002-09-23 09:02:17
    Temat: Re: Problem...
    Od: "Skrzypas" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 10Mbit do najblizszego wezla, czyli w sieci lokalnej.
    > Napisz, co to za firma, ilu ma pod soba uzytkownikow.

    www.tebo.net - firma z Chełma. Z tego co wiem maja jeden węzeł dostepowy.
    Dzielony na wielu "useró" pełną liste ich klientów mozna znaleźć na stronie.
    jest tam tego troche. dodatkowo ok 160 prywatnych lokali jest podłączonych
    przez tebo.

    > Lacze macie z TPSA, czyli pewnie polpak.
    > Znajac zycie to 2Mbit dzielone na parudziesieciu, przy dobrych wiatrach
    > uzytkownikow, czyli pierwsze podejrzenie jak dla mnie pada na
    > zapchane wyjscie.

    Dzieki za info. nurtuje mnie jezcze pytani czy tak działąjącą sieć można
    uznać za sprawną. Bo jeżeli nie, to mam zamiar wystąpić u nich o rozwiązanie
    umowy wraz ze zwrotem kasy za instalację - z powodu nagminnego łamania
    umowy. Jestem bardzo wkurzony na działąnia tej firmy - net jest mi mocno
    potrzebny ze względu na pracę, tak więc jeżli bede musiał to wystapie na
    drogę prawną - w sumie moge sie zwrócić do inspekcji handlowej. Chyba...

    Pozdr.
    Skrzypas