  • Data: 2002-09-23 09:02:22
    Temat: Re: Problem...
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Znajac zycie to 2Mbit dzielone na parudziesieciu, przy dobrych wiatrach
    > uzytkownikow, czyli pierwsze podejrzenie jak dla mnie pada na
    > zapchane wyjscie.

    widzisz, pinga na poziomie 1500ms to jest dosc latwo wygenerowac i to przy
    niezbyt duzej liczbie uzytkownikow.
    Prawdopodobnie sytuacja u nich wyglada tak (w duzym przyblizeniu):
    polpak---switch1---modemDSL1----modemDSL2---switch2-
    ---siec_lokalna

    kiedy siec lokalna ciagnie z czegos co jest podlaczone do switcha1 to na
    modemie 1 tworzy sie spooooora kolejka w jego buforze no i wystarczy jakas
    szybka transmisja przytkac ten bufor a nastepny pakiet przeleci moooze
    dopiero po jego oproznieniu.
    A takie bufory sa spooore i dlugo sie oprozniaja.
    Rozwiazanie jest proste, ale to juz jest inna historia :)

    Marcin