eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProFuturo sprzedaneRe: ProFuturo sprzedane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ProFuturo sprzedane
    Date: Mon, 19 Dec 2005 19:02:02 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <do6sko$rss$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <dmhg75$1m5g$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...art.pl> <dnvgrl$su2$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...art.pl> <do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl>
    <do3a7d$esd$1@atlantis.news.tpi.pl> <do3pok$dee$1@opal.futuro.pl>
    <do4h89$g1e$1@nemesis.news.tpi.pl> <do6mh0$t5u$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: bog108.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1135015384 28572 83.29.22.108 (19 Dec 2005 18:03:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Dec 2005 18:03:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:75353
    [ ukryj nagłówki ]


    > Oj Panie Piotrze, pokusiłem się sprawdzić i było ich kilkanaście ;-)
    > Ale żeby Pana usprawiedliwić, to jeszcze z czasów helpdesku pamiętam Pana
    > jako klienta który faktycznie miał ciągle problemy z łączem... To mnie
    > zawsze najbardziej zastanawia - u jednego klienta działa bez przerwy rok,
    > dwa lata, a u niektórych co chwila się sypie. Na szczęście grupa pierwsza
    > jest dużo liczniejsza :)

    Pragne zauwazyc, ze nie kazdy telefon do HelpDesku konczyl sie wpisaniem
    usterki do bazy
    i podaniem numeru zgloszenia. A lacze mielismy od Panstwa rowne 12 miesiecy
    bez bodaj dwoch dni.
    Widocznie bylem tym trudnym klientem, bo w mojej firmie nadzor nad laczami
    byl calodobowy.
    i niestety kazde pogorszenie jego jakosci bylo od razu widoczne. ;-)
    A moze to bylo jakies fatum ?
    A skoro zle dzialalo dluzej niz kilka minut, to trzeba bylo wykonac pik pik
    pik 0801 zglos sie.
    Duzy klient to trudny kawalek chleba, a jeszcze znajacy sie na tym co na
    laczach piszczy, to juz
    w ogole masakra :-)
    Milo bardzo wspominam czlowieka od BGP u was. To byl czlowiek, ktorego
    wiedza bije niemal
    przez sluchawke i jego maile ;-)

    pozdr,

    Piotr 'Arez' Siwicki.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: