    From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Prezentacja za szybą wystawową
    Date: Thu, 18 Mar 2010 23:09:40 +0100

    ** jwzw <j...@i...nospam.pl> wrote:

    > Ty masz dobre pomysły.

    Ba! ;)

    > Ale to kolejny komputer, a tego chciałbym uniknąć (o ile to możliwe).

    Raczej nie jest to możliwe - tzn. Ty chcesz aby się dało wstrzykiwać oferty w
    kolejkę, a tutaj już nunu to nie może być AVI czy PPT czy DOC - po prostu nie
    wstawisz tam w połowie dodatkowej oferty tak aby odtwarzarka sobie z tym
    poradziła.

    Idąc w rozwiązanie z komputerem to np. można postawić na pececie gdzieś w
    kanciapie serwer WWW i podłączyć do tego proste urządzenie z przeglądarką WWW
    (nawet mój telefon wyposażony w kabel da się podpiąć pod TV). Tylko wtedy
    będziesz miał DWA urządzenia - pecet serwer i player. To lepiej już jeden
    pecet.

    Idąc dalej to wszystko to (i to co wyświetla i serwer) zmieścisz na nettopa
    (komputerek małej formy - prawie jak player tylko 2x droższy).

    Gwoli ścisłości - są takie playery, które mogą tak działać. Tylko dla jednego
    monitora zupełnie Ci się to nie opłaca. To są systemy jakie może widziałeś w
    supermarketach czy centrach handlowych (telewizory z wbudowaną kartą z małym
    komputerkiem +centralny serwer, który strumieniuje content). Raczej nie ten
    kaliber rozwiązania w ogóle.

    Ehe.

    --
    + ' .-. .