  • 1. Data: 2010-10-16 22:30:59
    Temat: Prezent od KHI dla Falco...
    Od: AZ <a...@g...com>

    Pospamuję sobie dzisiaj, a co...

    Falco, KHI wyszło naprzeciw Tobie i zrobiło coś takiego:
    <http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/
    New-bikes/2010/
    august/aug2710-kawasaki-w800-is-real/>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-10-17 08:41:01
    Temat: Re: Prezent od KHI dla Falco...
    Od: amos <g...@g...com>

    AZ napisał(a):
    > Pospamuję sobie dzisiaj, a co...
    >
    > Falco, KHI wyszło naprzeciw Tobie i zrobiło coś takiego:
> [...]
    Patrzcie go, niby pioro miesiaca a precla nie czyta. J_K_K juz go nam
    prezontowal.
    ;P

    Piekna maszyna ;)

    --
    amos

  • 3. Data: 2010-10-17 20:00:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Paź, 10:41, amos <g...@g...com> wrote:

    > Patrzcie go, niby pioro miesiaca a precla nie czyta.

    Bo ja tylko piszę.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-10-18 08:28:50
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-17 00:30, AZ pisze:

    > Falco, KHI wyszło naprzeciw Tobie i zrobiło coś takiego:

    Siema,

    fakt, ta maszyna wciąż baaardzo mi się podoba, może kiedyś jako kolejny,
    bo z wienego T.Apacza na razie nie zrezygnuję... ;)

    P.S. Malowanie baków było ładniejsze w W650, ale po za tym przyciąga oko.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 5. Data: 2010-10-18 08:54:17
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-10-17 00:30:59 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > Pospamuję sobie dzisiaj, a co...
    >
    > Falco, KHI wyszło naprzeciw Tobie i zrobiło coś takiego:
> [...]

    Się jakoś nie postarali IMHO. Jak sie to to porówna do nierobionych już
    Thunderbirdów (/Sport), to brakuje trochę smaczków. Albo do tego
    cudeńka, mniam mniam:

    http://www.ducati.com/bikes/sportclassic/gt1000/tech
    _spec.do

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-10-19 12:18:45
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    ***

    Czytam i myślę sobie, hmm, ja to już kiedyś widziałem.
    Aha <plask w czoło> dwa miesiące temu w gazecie. (:

    Żeś niusa sprzedał, hehehe. (:

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 7. Data: 2010-10-19 16:03:02
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup
    > (...) Albo do tego cudeńka, mniam mniam:
    >
    > http://www.ducati.com/bikes/sportclassic/gt1000/tech
    _spec.do

    Nie znasz sie. Sport 1000 jest znacznie bardziej cudenkowato stylowy;)

    --
    pzdr:
    Ivam