  • 21. Data: 2020-02-29 18:59:44
    Temat: Re: Prezent
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Jankowski m...@f...edu.pl ...

    > Od 24 lat żaden akumulator mi nie padł. Co wy z nimi robicie?

    Znaczy cały czas masz ten sam? Wow!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 23. Data: 2020-02-29 18:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

> [...]
    > Kończyła mi się pod Makro (stała 20 minut na światłach i padła, więc
    > już słaba) to wróciłem do Makro i kupiłem Centrę Plus - a dam szansy
    > Centrze, zupełnie bezpodstawnie - po 2 latach i 2 miesiącach
    > oderwała się wewnątrz jakaś cela, bo wystarczyło zatrząsnąć
    > akumulatorem aby auto zapaliło a nie wszystko gasło do zera. I tak
    > dojechałem do Tesco gdzie za 130zł (akurat dwie promocje się
    > skumulowały) kupiłem jakieś coś tam ichnie. Z miernikiem wybrałem
    > ten z największym napięciem i jeździ już ponad pół roku. Benzyna
    > więc lekko, ale po mieście, więc nie lekko mają.

    Moze masz za słabo ten aku zamontowany i lata?
    A moze wkładasz go do jakiegoś auta i to auto lata jakos wyjatkowo? Jakis
    offroad itp?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 22. Data: 2020-02-29 18:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    Przypomniałem sobie: JENOX

    > Centra Fiutura 3 tygodnie
    > Centra Plus 2 lata i 2 miesiące
    > Varta około 4 lat
    > Teraz jakiś marketowiec z Tesco bo nie ma jakiegokolwiek
    > uzasadnienia do płacenia więcej za pseudo-markowy złom.
    >
    > Oryginalny Panasonic 7 lat i na co go ruszałem...

    Powiedziałbym ze zdecydowanie masz problem z autem a nie z akumulatorami.
    Albo ci zle ładuje, albo coś ci kradnie prad (a akumulatory nie lubią
    rozładowywania).
    no chyba ze jestes jakis wyjątkowy pechowiec...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 24. Data: 2020-02-29 21:28:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Feb 2020 16:32:06 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Od 24 lat żaden akumulator mi nie padł. Co wy z nimi robicie?

    A co Ty robisz ... ze starymi, bo chyba nie jest to 24 letni
    akumulator :-)

    No, mialem nadmiar samochodow, rzadko jezdzone, niedoladowane, mialy
    prawo.

    Ale ten ostatni - normalnie uzywany ... niech siegne do zapiskow -
    kupiony w styczniu 2014, w marcu 2018 auta nie odpalil po nocy.
    Cholera wie czemu - zdaje sie ze auto ma taki fjuczer, ze wentylator
    moze chodzic na postoju. Przypadkiem wlaczylem i chodzil cala noc ?

    Ale naladowalem i dzialal ... do grudnia 2018. Jakos tak z oporami
    zaczal zapalac, slabo krecil, az po paru dniach nie zapalil.
    Niewiele myslac wstawilem inny, a ten zanioslem do domu do ladowania
    ... i sie okazalo, ze ma calkiem spore napiecie. A zakrecic nie
    chcial.
    Podlaczylem pod prostownik ... a na drugi dzien napiecie spadlo -
    zwarta cela.
    Zaszkodzilo mu to jedno rozladowanie ? Czy 5 lat to w sam raz ?

    J.

  • 25. Data: 2020-02-29 21:35:08
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 21:28, J.F. pisze:

    > Zaszkodzilo mu to jedno rozladowanie ? Czy 5 lat to w sam raz ?

    W sam raz. Teraz taki standard.
    Jak coś nie trzyma to omijam i więcej nie tykam.

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2020-02-29 21:47:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-02-2020 o 21:35, Irokez pisze:

    > W sam raz. Teraz taki standard.

    Zgadza się.
    Tyle że zmiana aku nie wystarczy, bo to już w sam razy na cały samochód. ;-)

  • 27. Data: 2020-02-29 21:57:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 21:47, Cavallino pisze:

    > Zgadza się.
    > Tyle że zmiana aku nie wystarczy, bo to już w sam razy na cały samochód.
    > ;-)

    Niby tak, tylko że jak zmieniam samochód to znowu dostaję taki 4-5 letni
    akumulator..

    --
    Irokez

  • 28. Data: 2020-02-29 22:10:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-02-2020 o 21:57, Irokez pisze:

    > Niby tak, tylko że jak zmieniam samochód to znowu dostaję taki 4-5 letni
    > akumulator..

    Zmień samochód na młodszy, to i aku dostaniesz młodszy.

  • 29. Data: 2020-02-29 23:09:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 22:10, Cavallino pisze:

    > Zmień samochód na młodszy, to i aku dostaniesz młodszy.

    albo starszy ;)

    --
    Irokez

  • 30. Data: 2020-02-29 23:29:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 29.02.2020 o 21:28, J.F. pisze:

    > A co Ty robisz ... ze starymi, bo chyba nie jest to 24 letni
    > akumulator :-)

    Wymieniam samochód na nowy co 6-7 lat. I do samego końca kręcą
    rozrusznikiem jak na początku. Ostatni raz mi akumulator padł w
    cienkocienko w zimie 1995 albo 1996, już nie pamiętam dokładnie.

    MJ