  • 31. Data: 2020-03-02 13:43:54
    Temat: Re: Prezent
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    > Z czego byłby zadowolony kierowca przed trzydziestką, który kupił sobie
    > wymarzony samochód Audi A5?
    > Jakiś przydatny gadżet. Łańcuchy na koła?
    >
    > Robert
    Profesjonalne zabezpieczenie lakieru jakimś kwarcem lub podobnym
    "siuwaksem".
    Poważnie, te nowe lakiery są strasznie miękkie. A takie zabezpieczenie
    lakieru to koszta od 1k PLN w górę w zależności od powłoki...

  • 32. Data: 2020-03-02 13:53:03
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Z czego byłby zadowolony kierowca przed trzydziestką, który kupił sobie wymarzony
    samochód Audi A5?
    > Jakiś przydatny gadżet. Łańcuchy na koła?
    >
    > Robert

    Ja osobiście ucieszyłbym się gdym dostał Ferrari Roma jako drugi wóz.

  • 33. Data: 2020-03-02 14:51:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Z czego byłby zadowolony kierowca przed trzydziestką, który kupił sobie wymarzony
    > samochód Audi A5?
    > Jakiś przydatny gadżet. Łańcuchy na koła?

    Będzie pan zadowolony z dachowego gadżetu, gdyż
    nie będzie musiał tego robić na tylnym siedzeniu:

    https://zapodaj.net/99001928cc7ae.jpg.html

  • 34. Data: 2020-03-02 18:00:13
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 29 lutego 2020 14:28:49 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > moze chodzic na postoju. Przypadkiem wlaczylem i chodzil cala noc ?
    >
    > Ale naladowalem i dzialal ... do grudnia 2018. Jakos tak z oporami
    > zaczal zapalac, slabo krecil, az po paru dniach nie zapalil.
    > Niewiele myslac wstawilem inny, a ten zanioslem do domu do ladowania
    > ... i sie okazalo, ze ma calkiem spore napiecie. A zakrecic nie
    > chcial.
    > Podlaczylem pod prostownik ... a na drugi dzien napiecie spadlo -
    > zwarta cela.
    > Zaszkodzilo mu to jedno rozladowanie ? Czy 5 lat to w sam raz ?

    A co powiesz na takiego pokraka:
    3 letni aku.
    Napiecie na nim to jakies liche 11.2 (przy -10 do -15)

    Ale odpala. I to nawet przy -27.
    No i co robic? Wymieniac czy jezdzic i czekac? :)

  • 35. Data: 2020-03-02 19:02:57
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-02 18:00, s...@g...com wrote:

    > A co powiesz na takiego pokraka:
    > 3 letni aku.
    > Napiecie na nim to jakies liche 11.2 (przy -10 do -15)
    >
    > Ale odpala. I to nawet przy -27.
    > No i co robic? Wymieniac czy jezdzic i czekac? :)

    Jeździć dalej z nowym w bagażniku.

  • 36. Data: 2020-03-02 19:22:45
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 07:55:02 UTC-6 użytkownik collie napisał:

    > Będzie pan zadowolony z dachowego gadżetu, gdyż
    > nie będzie musiał tego robić na tylnym siedzeniu:
    >
    > https://zapodaj.net/99001928cc7ae.jpg.html

    Znasz kawal o dwu kosciotrupach na blaszanym dachu?

  • 37. Data: 2020-03-03 10:48:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >Napiecie na nim to jakies liche 11.2 (przy -10 do -15)

    >Ale odpala. I to nawet przy -27.
    >No i co robic? Wymieniac czy jezdzic i czekac? :)

    a) sprawdzic woltomierz ... bo napiecie podejrzanie liche.
    choc przy -15 nie mam doswiadczenia - dawno tylu nie bylo...

    b) lato idzie - czekac do zimy.

    c) ale patrzac na moje doswiadczenia ... czy doczekasz ...

    J.

  • 38. Data: 2020-03-03 13:58:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 29.02.2020 o 21:28, J.F. pisze:

    >Wymieniam samochód na nowy co 6-7 lat. I do samego końca kręcą

    Ale taki nowy fabrycznie, czy nowy kilkuletni ?

    >rozrusznikiem jak na początku. Ostatni raz mi akumulator padł w

    I tak ogolnie powinno byc, ale potem ktos kupuje od Ciebie ten
    samochod ... i co - tez ma 6-7 lat pojezdzic dalej na tym samym
    akumulatorze ?
    Czemu nie, ale potem kupuje kolejna osoba :-)

    Choc czasem nowo kupiony akumulator krocej wytrzymuje ... ale wiadomo,
    w takim starym samochodzie nie zawsze alternator dziala sprawnie, i
    akumulator cierpi.
    Pare innych przyczyn cierpienia tez jest znanych - glebokie
    rozladowania, dlugie ladowanie, wstrzasy, krotkie trasy itp.
    Czy nawet ... garaz masz ?

    Chocby takie kable zaplonowe - stare, auto trudniej zapala, trzeba
    dluzej krecic, a potem po miescie nie zdazy sie naladowac...

    >cienkocienko w zimie 1995 albo 1996, już nie pamiętam dokładnie.

    Ale tak, ze nie zapalil, czy padl kompletnie i musiales nowy kupic ?

    J.

  • 39. Data: 2020-03-04 10:54:39
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 16:32, Michal Jankowski pisze:

    > Od 24 lat żaden akumulator mi nie padł. Co wy z nimi robicie?

    Nie znam człowieka, który nie mówiłby że teraz akumulatory zużywają się o wiele
    szybciej niż kiedyś.
    Ja też tak mówię.
    Od chyba 10 lat nie słyszałem, żeby ktoś mówił inaczej. Ty jesteś pierwszy.
    Żaden akumulator nie padł Ci od 24 lat?
    To znaczy że cała twoja kolekcja akumulatorów składa się z egzemplarzy starszych niż
    24 lata?
    Gdzie ty to wszystko składujesz?

    Czekam na odpowiedź typu że ci nie padł bo wymieniasz akumulatory co roku, albo coś w
    tym stylu.

  • 40. Data: 2020-03-04 14:02:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Nie znam człowieka, który nie mówiłby że teraz akumulatory zużywają
    >się o wiele szybciej niż kiedyś.
    >Ja też tak mówię.

    Ja tylko wspominam. Troche padlo przy moim wspoludziale.
    W zasadzie jeden moge powiedziec, ze za krotko ... a jeden to kiepska
    próbka.

> [...]
    >egzemplarzy starszych niż 24 lata?
    >Gdzie ty to wszystko składujesz?

    >Czekam na odpowiedź typu że ci nie padł bo wymieniasz akumulatory co

    Przeciez pisal - kupuje nowe auto, a po 6-7 latach sprzedaje i
    akumulator ciagle dobry.

    J.