  • Data: 2011-04-20 22:10:30
    Temat: Re: [Press] ustawa o CEPIK i jeden numer rej...
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-20 21:10, Heinzkalter pisze:
> [...]

    Tylko wlasnie nie pamietam czy tablice sa do auta czy do wlasciciela -
    jak sprzedajesz auto to odkrecasz tablice i przykrecasz je na nowym
    aucie jak juz je sobie kupisz.

    > Pomysł bardzo dobry (w Irlandii też doskonale funkcjonuje - zresztą cały
    > system rejestracji, ewidencji i kontroli technicznej pojazdów z Irlandii
    > zaimplementowałbym do Polski) - nie wiem niestety jak na to bedzie się
    > zapatrywać "lobby" producentów tablic i cała armia darmozjadów od
    > naklejek, srejek, urzędników i innych sk**** krwiopijców zerujacych na
    > kierowcach i właścicielach pojazdów

    Po zmianie przepisow pewnie okaze sie, ze tablica jest jedna na samochod
    ale jej wytworzenie magicznie kosztuje 2kPLN :|
    Bo jakos nie chce mi sie wierzyc, ze wlasciciel/kierowca bedzie mial w
    czymkolwiek lżej - to sie jeszcze nie zdarzyło :|

    --
    venioo
    GG:198909