  • 1. Data: 2010-02-15 21:49:49
    Temat: Prepaid niemiecki z gprs'em ?
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    Witam !

    Jaki niemiecki prepaid ma mozliwość transmisji danych i będę mogł go kupić
    bez problemu ?
    Potrzebuję do jednorazowego użycia w trakerze GPS-GSM.

    --
    VSS http://vss.pl

  • 2. Data: 2010-02-16 08:38:08
    Temat: Re: Prepaid niemiecki z gprs'em ?
    Od: KP <p...@o...pl>

    VSS pisze:
    > Witam !
    >
    > Jaki niemiecki prepaid ma mozliwość transmisji danych i będę mogł go
    > kupić bez problemu ?
    > Potrzebuję do jednorazowego użycia w trakerze GPS-GSM.

    Czesc Artur
    Puszczacie balon w Friedrichshafen ????

    73's de sq2hfh

  • 3. Data: 2010-02-16 19:20:56
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    KP wrote:

    > Czesc Artur
    > Puszczacie balon w Friedrichshafen ????

    tak, dlatego tez potrzebuję kartę

    --
    VSS http://vss.pl

  • 4. Data: 2010-02-16 22:20:27
    Od: KP <p...@o...pl>

    VSS pisze:

    > tak, dlatego tez potrzebuję kartę

    tutaj masz ciekawe porownanie :

    http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com
    /page/Germany

  • 5. Data: 2010-02-17 08:38:57
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    KP wrote:
> [...]
    [...]
    > tutaj masz ciekawe porownanie :
    > http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com
    /page/Germany

    To źle wygląda - wszystkie trzeba "aktywować" a do tego wymagane sa
    dokumenty niemieckie, a czasem nawet numer konta...
    Ktoś wie coś więcej?

    Jakub

  • 6. Data: 2010-02-17 11:15:03
    Od: "smutek" <s...@e...net>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w
    wiadomości news:hlg9v1$87q$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > To źle wygląda - wszystkie trzeba "aktywować" a do tego wymagane sa
    > dokumenty niemieckie, a czasem nawet numer konta...

    Ja kiedyś kupiłem T-mobile na Allegro, pierwsza aktywacja i działanie
    nastąpiło w Polsce!
    Nic nie rejestrowałem, żyje do dziś, już czwarty miesiąc