  • 31. Data: 2019-10-31 16:18:55
    Temat: Re: Premier rusza na wojnę ;-)
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Na mnie nie wymuszają. Zatrzymal sie to kiedyś pojedzie i przejdę. Mnie się nie
    znudzi bo mam z tego frajde. Niedaleko mnie jest przejście którym dochodzi się do
    przystanku. Połaszczy się baran bo go drugi baran przepuścił. Idzie na przystanek i 5
    minut czeka na tramwaj. Takich baranow jest od chuja. W pewnym momencie zbierze sie
    ich trójka, czwórka i po zebraniu jest od razu jednego mniej.

    Pisałeś, że się odwracasz i tyłek wypinasz do takiego kierowcy. Jeżeli
    to cię cieszy i śmieszy to raczej nie masz "równo pod sufitem".

  • 32. Data: 2019-10-31 17:25:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    tobie uzyszkodnik nie warto tłumaczyć bo za glupi jestes zeby zrozumiec.

  • 33. Data: 2019-10-31 17:27:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie do ciebie trepie pisalem. To że przeczytasz nic nie znaczy bo i tak nie
    zrozumiesz.

  • 34. Data: 2019-10-31 20:25:09
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-10-31 o 10:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Powinny być uzależnione od dochodu kierowcy (jak w wielu innych krajach,
    > przykładowo Skandynawii).

    Super, bezrobocie to całkiem niezłe rozwiązanie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 35. Data: 2019-10-31 20:52:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Cwiczenie umysłowe dla rządu trzeba będzie zrobić. Zwalniać nawet jak by nikogo nie
    było. Zatrzymywac się pod byle pretekstem. Najlepiej w Warszawie w okolicach sejmu
    itp. Tydzien włoskiego strajku i sie wycofają. Wiem że fikcja ale pomarzyć można.

    Debil jesteś i tyle.

  • 36. Data: 2019-10-31 20:52:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 37. Data: 2019-10-31 20:52:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Szkoda tylko że nikt nie wyłapuje, jak ten niemiec pieszych nie potrafiących
    zachować się przy przejsciu. Gumowanie nie jest teraz w modzie ale za nieprawidłowe
    zachowanie przy wchodzeniu na jezdnie i przechodzeniu przez nią też powinni karac.

    Debil jesteś i tyle.

  • 38. Data: 2019-10-31 20:52:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Mandat liczony od dochodu to jest jakiś pomysł. Dolozyl bym jeszcze na wzór Francji
    konfiskate pojazdu za więcej niż 50/h. Z tym że w terenie zabudowanym za więcej niż
    20/h.

    Debil jesteś i tyle.

  • 39. Data: 2019-10-31 22:57:57
    Od: Kviat

    W dniu 31.10.2019 o 20:25, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Super, bezrobocie to całkiem niezłe rozwiązanie.

    A nie prościej nie łamać przepisów i nie płacić mandatów, zamiast rzucać
    robotę?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 40. Data: 2019-10-31 23:33:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-30 23:38, mk4 wrote:

    > Swoja droga to przepuszczanie to mnie wk*****. Bo za przeproszeniem taki
    > k**** zmusza mnie do wejścia na jezdnie. Nie wtedy kiedy jestem na to
    > gotowy (czyli upewniłem się, że jest ok i bezpiecznie) tylko teraz i
    > już. Wywiera presję. Ktoś już to napisał. Ale piszę raz jeszcze - bo tak
    > właśnie jest.
    >
    > Takie zatrzymywanie się prowokuje niebezpieczne sytuacje bo wymuszają
    > pospiech.

    Dzisiaj znowu to samo. Stoję kawał od przejścia by sobie wszyscy
    przejechali a jakiś głupek zatrzymuje się. Nic tylko kamerować i na yt.

    http://preczzsegregacja.tk/ :-)