    From: John Smith <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prędkość transmisji na FT2232H
    Date: Wed, 22 Jan 2014 20:58:05 +0100

    > Nie pleć głupot. Na FT2232H nie ma jakiegoś tam trybu DMA. Wyraźnie napisałem w
    jakim trybie uzyskałem taką prędkość transmisji. FT245 FIFO (60MB/s)!!
    > Bus Emulation Mode ~8kB/s.
    >
    > Na jakim uP? Na żadnym. W ogóle nie wykorzystuję uP do transferu. Po co?! Do
    transferu jest właśnie FT2232H, poczytaj se dokumentację.

    > Machanie pinami.. , hmm.. nie irytuj.
    >
    > P.S. Jak o czymś nie mam kompletnie pojęcia, to nie doradzam.

    Znak zapytania na końcu zdania oznacza pytanie, a nie zdanie twierdzące
    w którym mogła by być rada.
    Może dla Ciebie już czas by położyć się spać? System nerwowy można
    ukoić. Warto przeczytać tekst na się odpisuje.
    K.