-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Jan45 <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
Date: Wed, 09 Oct 2013 14:56:05 +0200
Organization: Dom Chałupa
Lines: 32
Message-ID: <l33jpb$ksc$1@news.task.gda.pl>
References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: j...@w...pl
NNTP-Posting-Host: pc46.ibwpan.gda.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1381323371 21388 153.19.110.46 (9 Oct 2013 12:56:11 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Oct 2013 12:56:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
In-Reply-To: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506714
[ ukryj nagłówki ]Jak wynika z dyskusji, nie da się tego określić
zbyt dokładnie. Kiedy jednak komuś bardzo zależy
na takiej wiedzy, może sięgnąć po coś, co praktykują
wszyscy badacze katastrof. Mianowicie po eksperyment.
Trzeba samemu założyć opony przeznaczone na stratę
i kilka razy zahamować w tamtym miejscu, jadąc
z różnymi prędkościami. No i zmierzyć ślady.
To da odpowiedź pod warunkiem, że samochód będzie
taki sam lub podobny, co do masy zwłaszcza.
Już łatwiej jest określić prędkość samochodu
poprzez analizę skutków zderzenia z przeszkodą.
Znam przypadek wpływowego kierowcy, który uderzył
kobietę przechodzącą przez ulicę poza przejściem
dla pieszych. Przeżyła, choć dwa miesiące się kurowała.
Kierowca zachęcony powodzeniem (uznano go za niewinnego,
bez udziału poszkodowanej kobiety w tym uznawaniu),
zapragnął więcej, mianowicie zachciało mu się wymusić
odszkodowanie na poszkodowanej kobiecie.
Bo on też został poszkodowany, jako że kobieta wybiła
mu głową przednią szybę. Ale kiedy go postraszyłem,
że zatrudnię rzeczoznawcę, bo moim zdaniem jechał za
szybko, od razu odpuścił. Mylnie bowiem wcześniej
wnioskował, że trafił na kogoś mało gramotnego
i bardzo lękliwego. Dopuszczalna prędkość w tamtym
miejscu była równa 40 km/godz.
Jan
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.13 15:58 J.F
- 09.10.13 17:52 bartekltg
- 09.10.13 17:58 bartekltg
- 09.10.13 18:00 J.F
- 09.10.13 20:18 bartekltg
- 09.10.13 20:25 masti
- 10.10.13 13:06 Jan45
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS