eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrędkość po śladach hamowaniaRe: Prędkość po śladach hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Date: Sat, 5 Oct 2013 19:00:36 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 35
    Message-ID: <0...@b...poznan.pl>
    References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    <524add57$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <524af2e7$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl>
    <eq4nwq94prvv$.151xfvvfj2v46$.dlg@40tude.net>
    <l2f8n1$if4$1@node1.news.atman.pl> <l2ficv$nfv$1@mx1.internetia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1310021131150.3804@quad> <l2hief$8d7$1@mx1.internetia.pl>
    <l2jpc0$85s$1@node1.news.atman.pl> <l2k8fe$a1v$1@mx1.internetia.pl>
    <l2ljf0$2r0$1@node1.news.atman.pl> <l2n5su$vid$1@mx1.internetia.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <l2pjgp$lsp$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1380999636 17619 79.173.47.194 (5 Oct 2013 19:00:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Oct 2013 19:00:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506484
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>> Człowieku. Gwałtowna sytuacja drogowa zawsze prowadzi do zablokowania
    >>> kół bo wynika z odruchu. Nie ma absolutnie żadnej możliwości, by
    >>> kierowca nacisnął za słabo.
    >>
    >> hihihihi
    >> tyle badań potwierdzających, ze ludzie naciskają za słabo, przez co
    >> własnie
    >> nie blokują od razu kół ale jak widać, ludzie wiedzą lepiej.
    >
    > Umiesz podać choć jeden link do takich badań ?
    >
    Zapytaj firmy które takie roziwazania wprowadziły.
    Ja badań nie widziałem, słysząłem tylko o nich w przynajmneij kilku
    programach motoryzacyjnych gdzie były pokazywane równiez przykłady
    doświadczeń.
    Oczywiście możemy założyć ze to spreparowane badania firm, któe chciały
    sprzedać system jako coś super potrzebnego.

    >> Aha, przy hamowaniu na suchym ABS nie ma az takiego znaczenia jeżeli
    >> chodzi
    >> o długośc drogi hamowania.
    >> Ba, mozna powiedzieć, ze wrecz delikatnie ją wydłuża.
    >
    > A propos czego to piszesz ?
    >
    A propos tego, ze zbyt małą siłe hamowania mozna rozpatrywać w bardzo
    podobnych realizach zarówno dla samochodów z abs jak i bez.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
    Nikt nie zauważy różnicy." H. Jackson Brown, Jr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: