  • Data: 2018-01-01 18:35:18
    Temat: Re: Prędkość WiFi w telefonach
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pisałeś o ścianie.
    >
    > > niewiele. Głównie ilość routerów po
    > Raczej liczba -- podałem

    No chwila... Komentujemy wyniki pingów pomierzone przez speedtest.net?
    To narzędzie mierzy transmisje w sieci WAN nie LAN. Zadałeś pytanie
    czemu u mnie są takie długie czasy (choć moim zdanie 9ms to bardzo
    krótki czas jak na WAN).

    Sformułowanie "serwer za ścianą" oznaczać miało serwer połączony
    minimalną liczbą przeskoków, bo każdy z nich dodaje od siebie opóźnienie.

    > Na maksa. Testerem TPlinka na maksa.

    Chodzi o ilość routowanych połączeń/s? I mimo przeciążenia routera nie
    generuje on opóźnień???

    > Ja siedzę.

    > ale gdy ona trwa,
    >
    > Man zdanie odmienne. ;)

    Ok

    > Nie jaram. Spytałem z ciekawości.

    Nie mówię o Tobie lecz zupełnie ogólnie.

    > To mnie zainteresowało.

    Dlaczego akurat na tym routerze? Nie mam bladego pojęcia. Na to pytanie
    tylko informatycy z UPC potrafią odpowiedzieć. Mogę jedynie
    przypuszczać, że UPC jest na tyle popularne w Trójmieście, że mnóstwo
    osób korzysta w jednej chwili z danego punktu dostępowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek