  • Data: 2018-01-01 17:36:42
    Temat: Re: Prędkość WiFi w telefonach
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    >> Tak, lecz wyraźnie
    >
    > Imo niewyraźnie.
    >
    >> wyszczególniłem, że nie o WiFi
    >
    > Rzuć okiem na temat wątku.

    W temacie nie da się przedstawić całości problemu. Po to jest
    rozwinięcie, które właśnie przed chwilą raz jeszcze przeczytałem i
    wydaje mi się, że klarownie nakreśliłem w jakich warunkach problem
    występuje.

    A jeśli coś mimo to nie jest jasne, zawsze można zadać mi pytanie
    uzupełniające i zawsze wtedy doprecyzuję.

    Natomiast ograniczanie się do przeczytania tytułu i tylko na tej
    podstawie tworzenie odpowiedzi praktycznie zawsze będzie prowadziło do
    nieporozumień. Teraz pojadę po bandzie: patrz przykład Animki, ona
    konsekwentnie chyba nigdy nie czyta o czym jest wątek więc jej
    wypowiedzi zadziwiają.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek