  • Data: 2014-12-29 11:00:54
    Temat: Re: Predkosc SSD - problem
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA412307077363budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Co prawda w jednym z innych wątków wydawało mi się, ze ktos podawała
    > wyniki
    > testów ze swojego komputera i one były podobne do podawanych przez
    > producenta ale jezeli te wyniki tak znacząco odbiegaga od obiecanych przez
    > producenta 500/500MB to czy to moze być powód do reklamacji dysku?
    > Oczywiście nie dziś, ale powiedzmy, za rok czy poltora?

    Ciężko powiedzieć (prawnikiem nie jestem). Wydaje mi się, że łatwiej takie
    rzeczy zrobić w ciągu 6 miesięcy od zakupu (niezgodność z umową).
    Natomiast dużo będzie chyba zależało od dobrej woli sprzedawcy,
    bo wyniki mogą pochodzić z laboratorium kingstona, itd. :)

    > Jasne, ale skoro nie sa istotne to po co kupowałem akurat ten dysk a nie
    > jakis tanszy i wolniejszy w sensie teoretycznych parametrów.

    Pełna zgoda, chodziło mi o coś innego, o praktyczny wymiar. Jeśli ogólnie
    jesteś zadowolony z dysku, to może nie warto szarpać się ze sprzedawcą,
    bo nawet jak postawisz na swoim i kupisz inny dysk, to generalnie nie
    będziesz potem czuł żadnej różnicy.

    Więcej wyników:
    http://ssd.userbenchmark.com/Kingston-HyperX-Fury-12
    0GB/Rating/2586
    http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canuck
    s-reviews/66963-kingston-hyperx-fury-240gb-ssd-revie
    w-8.html
    Konkluzje są podobne: dysk wypada lepiej w realnym używaniu, niż w testach.