  • Date: Thu, 12 Jul 2012 10:49:35 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Precel wolny od sikacza

    W dniu 12.07.2012 09:52, Magic pisze:

    > No proszę, przechodzimy do gróźb karalnych ? Czy naprawdę o to tu chodzi ?

    No niestety, wielu tutejszych bywalców już dawno zeszło do mentalnego
    poziomu totalnego menelstwa.

    Dobry prawnik z tekstu Arniego pewnie mógłby uzyskać podżeganie do
    przestępstwa, a tekst Michałka jest tak jednoznaczny, że w sumie Owca
    (czy jak mu tam) mógłby spowodować zadziałanie prokuratury.

    Mnie osobiście wszelkie bramki usenetowe irytują (m.in. z przyczyn
    technicznych - gamonie używający bramki google notorycznie mają problemy
    z łamaniem wierszy), a takie jak "sikacz" szczególne (bo przyciągają
    "forumowych szczyli" i inne dzieci neostrady), ale występy tych dwóch
    chojraków to już przegięcie.

    Swoją drogą zawsze istnieje legalna i skuteczna metoda - zmiana statusu
    grupy na moderowaną. Kryterium można zastosować proste - odrzucać
    wszystko, co pochodzi z bramek (lub określonych bramek). Najlepiej po
    dodaniu stosownego zapisu do regulaminu grupy. Wtedy nawet mógłby to
    odbębniać automat.