  • Data: 2016-06-19 21:09:23
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/19/2016 2:17 PM, J.F. wrote:

    > Jak ci kiedys wpadna do domu z rewizja, to moze zmienisz zdanie:
    > http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/434582,
    szukali-w-internecie-szybkowaru-i-plecaka-zapukala-p
    olicja.html

    > A przeciez wpadna w zboznym celu - zeby ratowac ludzkie zycie.

    uh, oh. zyjemy w dziwacznych czasach, kiedy ludzie stali sie
    bronia/narzedziem sami w sobie i nie maja poszanowania dla wlasnego
    zycia w walce ideologicznej. na teraz nie wiadomo dokladnie co z tym
    zrobic. sa metody, ale kosztowne i wymagaja czasu, wyzbycia sie ego i
    dlugiego procesu edukacji.
    nie mamy narzedzi do monitorowania takich ludzi. po maratonie w bostonie
    wprowadzono do systemu te dwa slowa kluczowe, to im system zapalil
    czerwona lampke, kiedy sie pojawily. jakby sie okazalo, ze ci ludzie
    faktycznie chcieli powtorzyc, zamach w bostonie, to bys sie nasmiewal z
    FBI, ze niedopilnowala tak?
    nie dogodzi wszystkim. nie ma jak.
    <rs>