  • 1. Data: 2014-11-03 23:00:40
    Temat: Pre-paid w Play i rok ważności konta?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Znalazłem w domu starter SIM pre-paid Playa z ofertą "Lubię to!", której
    termin przydatności do spożycia jeszcze nie minął. Czy ja źle patrzę,
    albo czy to prawda, że dla ofert pre-paid w Play nie ma już rocznej
    ważności konta?

    Znalazłem aktualne zestawienie ofert pre-paid Play i nigdzie tam nie ma
    wzmianki o roku ważności konta pod doładowaniu:
    <http://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/zestawienie
    />

    W archiwalnych ofertach pre-paid Play wzmianki o rocznej ważności konta
    pod doładowaniu są:
    <http://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/zestawienie
    /archiwum.html>

    Jak to teraz jest? Nie da się jakimś kodem włączyć?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2014-11-03 23:37:32
    Temat: Re: Pre-paid w Play i rok ważności konta?
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Jak to teraz jest? Nie da się jakimś kodem włączyć?

    Nie reklamują ich, ale można na takie taryfy migrować bez problemu.

  • 3. Data: 2014-11-04 00:05:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-11-03 23:37, Skylla pisze:

    > Nie reklamują ich, ale można na takie taryfy migrować bez problemu.

    OK, odkopałem swoje stare konto w panelu Play 24, które kiedyś
    zakładałem dla martwej już karty SIM i dodałem tam nowy numer z taryfy
    pre-paid "Lubię to!". W zakładce "Zmień ofertę" mam do wyboru:

    Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich
    Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play
    Play na Kartę Rok Ważności Konta
    Play na Kartę 5 zł (0 zł w Play)
    Play na Kartę 5 zł Lubię to!
    FORMUŁA MINI MAX na Kartę
    Formuła Play na Kartę Starter

    A szperając jeszcze w Internecie trafiłem na taki opis:
    <http://forumplay.pl/showthread.php/6765-FAQ-Taryfy-
    play-fresh-z-roczn%C4%85-wa%C5%BCno%C5%9Bci%C4%85-ko
    nta>
    gdzie napisane jest jak nazywają się po nowemu te stare oferty.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2014-11-06 00:45:48
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-11-03 23:37, Skylla pisze:
    > Nie reklamują ich, ale można na takie taryfy migrować bez problemu.

    Grrr, doładowałem szybkim transferem za 5-taka tę moją "Lubię to!" na
    karcie SIM, potem zmieniłem w panelu taryfę na "Play Fresh Darmowe
    rozmowy i SMS" i ni chu... - pokazuje:

    > Data ważności połączeń wychodzących 24.11.2014
    > Data ważności połączeń przychodzących 22.02.2015

    WTF? Co jest grane?

    Czy jedynie oferta pre-paid "Play na Kartę Rok Ważności Konta" oferuje
    teraz rok ważności konta? A inne oferty, na które można zmigrować już
    nie mają tej opcji? Te, o których wspomina wzmiankowana tabela:
    <http://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/zestawienie
    /archiwum.html> z
    roczną ważnością konta?

    I czy znów będę musiał doładować konto przed zmigrowaniem na "Play na
    Kartę Rok Ważności Konta", żeby mi się czas ważności konta odświeżył?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2014-11-06 07:56:58
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 06 Nov 2014 00:45:48 +0100, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

> [...]
    >teraz rok ważności konta? A inne oferty, na które można zmigrować już
    >nie mają tej opcji? Te, o których wspomina wzmiankowana tabela:
    e/archiwum.html> z
> [...]
    http://forumplay.pl/showthread.php/6765-FAQ-Taryfy-p
    lay-fresh-z-roczn%C4%85-wa%C5%BCno%C5%9Bci%C4%85-kon
    Tylko te 3 taryfy posiadają roczną ważność konta. W play zasada jest
    taka że zmiana taryfy powoduje skrócenie ważności konta przeważnie do
    14 dni na wychodzące, chyba że przed zmianą było mniej to zostaje ta
    data. Nie dotyczy zmian taryfy w ramach tych z roczną ważnośćią konta
    gdzie data pozostaje taka sama.
    Jeśli zmieniłeś taryfę na którąś z roczną ważnością konta wystarczy
    teraz doładować za 5zł i będziesz miał wychodzące na rok.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-11-06 08:03:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-06 07:56, dizel pisze:
> [...]
    > taka że zmiana taryfy powoduje skrócenie ważności konta przeważnie do
    > 14 dni na wychodzące, chyba że przed zmianą było mniej to zostaje ta

    Nawet jak było krócej, to dają 14 dni. Przez to jak komuś zależy na
    darmowych rozmowach w play, to może co 2 tygodnie migrować pomiędzy
    dwoma taryfami posiadającymi taką funkcjonalność i w ogóle nie doładowywać.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2014-11-06 08:05:03
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 06 Nov 2014 08:03:11 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Nawet jak było krócej, to dają 14 dni. Przez to jak komuś zależy na
    >darmowych rozmowach w play, to może co 2 tygodnie migrować pomiędzy
    >dwoma taryfami posiadającymi taką funkcjonalność i w ogóle nie doładowywać.

    masz rację, jeśli jest krótsza ważność niż 14 dni to zmiana taryfy ją
    wydłuża.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-11-06 08:16:29
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-11-06 o 00:45, Krystek pisze:

> [...]
    >
    > I czy znów będę musiał doładować konto przed zmigrowaniem na "Play na
    > Kartę Rok Ważności Konta", żeby mi się czas ważności konta odświeżył?

    To jak to byś chciał widzieć - roczna ważność konta i na dodatek z
    darmowymi rozmowami czy SMSami za 5 czy 10zł?

    W tym wypadku nie wiem, ale przecież możesz spróbować emigracji na
    "roczną ważność" bez doładowywania, i gdy operacja okaże się być
    niemożliwą do przeprowadzenia to doładuj i dopiero emigruj.

  • 9. Data: 2014-11-06 08:23:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 06 Nov 2014 08:16:29 +0100, Trybun <I...@j...com> wrote:

> [...]
    >"roczną ważność" bez doładowywania, i gdy operacja okaże się być
    >niemożliwą do przeprowadzenia to doładuj i dopiero emigruj.

    To jest prosta rzecz. Jeśli ma taryfę lubię to, po aktywacji startera
    jest z tego co pamiętam 10 dni na wychodzące i kwota 5zł. Jeśli tak
    jest jak pisze bo tak być powinno to najpierw zmieniamy taryfę na
    którąś z taryf roczna ważność konta, i dopiero po zmianie taryfy
    doładowujemy za 5zł co daje nam roczną ważność konta.
    Z tego co zrozumiałem to autor niepotrzebnie doładował w lubię to za
    5zł i zmienił taryfę na rwk i się teraz dziwi że nie ma rocznej
    ważności konta.
    Ważna jest kolejność tego co się robi. Więc w jego przypadku musi
    doładować ponownie za 5zł żeby mieć rwk jeśli oczywiście już zmigrował
    do play fresh z rwk. Za gapowe się płaci. Zresztą wszystko jest w
    regulaminach.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-11-06 13:29:48
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 05.11.2014 Krystek <s...@k...art.pl> napisał/a:

    > Grrr, doładowałem szybkim transferem za 5-taka tę moją "Lubię to!" na
    > karcie SIM, potem zmieniłem w panelu taryfę na "Play Fresh Darmowe

    Bo AFAIR trzeba było odwrotnie, najpierw zmienić taryfę (czas ważności
    się nie zmienia) a potem doładować- przedłuży o rok.

    > rozmowy i SMS" i ni chu... - pokazuje:

    A jaką taryfę pokazuje? Jak docelową, to daj mu szansę
    i odżałuj ponownie piątaka.

    > Czy jedynie oferta pre-paid "Play na Kartę Rok Ważności Konta" oferuje
    > teraz rok ważności konta? A inne oferty, na które można zmigrować już

    Nie, osobiście posiadam "Fresh- darmowe rozmowy i sms w Play"
    i jak najbardziej mam roczbą ważność konta.

    > I czy znów będę musiał doładować konto przed zmigrowaniem na "Play na
    > Kartę Rok Ważności Konta", żeby mi się czas ważności konta odświeżył?

    Nie przed, tylko po.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.