  • 11. Data: 2013-01-26 12:53:15
    Temat: Re: Prawo jazdy tylko dla wlasciwych osob...
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-01-26 12:15, masti pisze:

    > większość niebezpiecznych sytuacji tworzą "miszczowie kierownicy", którym
    > się wydaje, że potrafią zapieprzać

    Wrocław, "rondo" na Powstańców Śląskich. Nauczyłem się, że nigdy, pod
    żadnym pozorem nie można na nie wjeżdżać równo z innym samochodem.
    Niemal wszyscy mają problem z trzymaniem się swojego pasa. Dzwonów parę
    już tam widziałem. Jakoś mało kto zapieprza, więc Twoja teoria jest
    nieco do bani.

  • 12. Data: 2013-01-26 12:58:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 Jan 2013 12:53:15 +0100 osobnik zwany Jaroslaw
    Postawa napisał:

> [...]
    > Niemal wszyscy mają problem z trzymaniem się swojego pasa. Dzwonów parę
    > już tam widziałem. Jakoś mało kto zapieprza, więc Twoja teoria jest

    i to jest większość sytuacji? Pała z logiki.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2013-01-26 13:01:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2013 12:20:42 +0100, Robbo napisał(a):
    > Ja mam wrażenie, że wielu kierowców jeździ agresywnie. Przykładowo, obecnie
    > trudno przejść pieszemu po pasach, bo mniej więcej połowa kierowców (moja
    > własna statystyka) przejeżdża prawie po piętach, a nie poczeka, aż pieszy
    > zejdzie z przejścia. Niektórzy się zatrzymają, ale ruszają, gdy pieszy jest
    > jeszcze na wysokości ich pojazdu.
    > Nie cierpię Tuska, ale akurat fotoradary popieram.

    Ale czas stracony na bezsensownym jechaniu 50 czy 40, trzeba bedzie na
    przejsciu odrobic :-)

    > Dobrze, że biorą się
    > także za przejeżdżanie na czerwonym świetle. Dodatkowo mam nadzieję, że
    > zwrócą uwagę na nie zatrzymywanie się na zielonej strzałce. Trzeba polskich
    > kierowców brać za twarz.

    A nie lepiej zmienic malo sensowne przepisy, np ten o zatrzymaniu na
    strzalce ? W zamian zwrocic uwage na szkoleniu

    > Co do egzaminów, to samochodów jest i tak za dużo,
    > dlatego im trudniejsze egzaminy, tym lepiej

    Sorry, ale od tego nie uciekniesz.
    No chyba ze mlodych wyrzucisz z kraju ... ale kto ci wtedy emeryture
    zaplaci :-)

    > miejmy nadzieję, że będą
    > zdawać tylko najlepiej przygotowani do bycia kierowcami. Za komuny
    > samochodów było mało, a ludzie i tak odbierali dzieciaki/wnuki z
    > przedszkola.

    Tramwajem. Albo piechota. Bo przeciez nie na kartkowym przydziale paliwa.

    J.

  • 14. Data: 2013-01-26 13:05:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 Jan 2013 12:20:42 +0100 osobnik zwany Robbo napisał:

    > kierowcami. Za komuny samochodów było mało,

    a egzaminy były dużo łatwiejsze. Czyli sam sobie zaprzeczyłeś.

    > a ludzie i tak odbierali
    > dzieciaki/wnuki z przedszkola.

    samochodzami? chyba byłeś zbyt mały by to pamietać

  • 15. Data: 2013-01-26 14:42:48
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "Robbo" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    >... Co do egzaminów, to samochodów jest i tak za dużo, dlatego im
    >trudniejsze egzaminy, tym lepiej - miejmy nadzieję, że będą zdawać tylko
    >najlepiej przygotowani do bycia kierowcami. ...

    Uważasz, że egzamin z czytania ze zrozumieniem w tym pomoże? :-)
    Trzeba uczyć poruszania się po drodze a do tego nie jest potrzebna
    umiejętność czytania.

    Szymon

  • 16. Data: 2013-01-26 15:50:59
    Od: "Kris_Polska" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pomijając gramatykę tej wypowiedzi - siebie uważasz za właściwą osobę do
    > kierowania? To wyobraź sobie, że jednak "system" uzna Cię za niewłaściwą.
    > Jak to wpłynęłoby na Twoje życie?
    >
    > Zanim zaczniesz innym zabierać prawko - postaw się w ich sytuacji.
    > 99% ludzi, którzy nie nadają się do agresywnej jazdy - potrafią jeździć
    > spokojnie i bez żadnych zagrożeń przejechać z domu do pracy czy do centrum
    > handlowego, albo odebrać dzieci/wnuki z przedszkola.

    zauwaz iz wlasnie ci spokojnie jadacy kierwocy sa zagrozeniem....
    wiecznie sie wloka stwarzajac korki na krzyzowce kisza minutami
    nigdy nie maja pewnosci
    najlepiej jakby jechal ktos przed nimi na wabia...

  • 17. Data: 2013-01-26 16:08:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-26 15:50, Kris_Polska pisze:

    > zauwaz iz wlasnie ci spokojnie jadacy kierwocy sa zagrozeniem....
    > wiecznie sie wloka stwarzajac korki na krzyzowce kisza minutami
    > nigdy nie maja pewnosci
    > najlepiej jakby jechal ktos przed nimi na wabia...

    Piszesz jak nastolatek, który właśnie dostał prawko i kupił sobie
    pierwszego golfa, i pomyka z kumplami (oraz co gorsza - z dziewczynami)
    po mieście.

    Wkurzają cię normalni uczestnicy ruchu? To poszukaj sobie jakiegoś toru.
    Tam ich nie będzie.

    --
    MN

  • 18. Data: 2013-01-26 17:25:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ke0ri6$767$...@n...task.gda.pl...

    > Piszesz jak nastolatek,

    Nie, to Ty piszesz jak rasowy kapelusznik.

  • 19. Data: 2013-01-26 17:27:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robbo" <n...@g...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > ruszają, gdy pieszy jest jeszcze na wysokości ich pojazdu.
    > Nie cierpię Tuska, ale akurat fotoradary popieram.

    Aha.
    No to KAPELUSZ PLONK i popieraj sobie dowolny kretynizm jak długo chcesz.

  • 20. Data: 2013-01-26 18:04:39
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    > Nie, to Ty piszesz jak rasowy kapelusznik.

    Wiesz co? Po Twoich postach kupię sobie kapelusz.
    Jaki kolor lubisz najbardziej?

    Szymoln