  • Data: 2013-01-28 13:48:31
    Temat: Re: Prawo jazdy tylko dla wlasciwych osob...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris_Polska wrote:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:ke0cdk$puu$1@news.task.gda.pl...

    > zauwaz iz wlasnie ci spokojnie jadacy kierwocy sa zagrozeniem....
    > wiecznie sie wloka stwarzajac korki na krzyzowce kisza minutami
    > nigdy nie maja pewnosci
    > najlepiej jakby jechal ktos przed nimi na wabia...

    no pewnie, wkurwiaja nakręconych adrenaliną niedoszłych rajdowców...

    mnie też wkurzają wlekący sie kapelusznicy ale staram sie zachować spokój.
    Bo wypadki w których giną ludzie nie powodują wlekący sie tylko ci co ich
    ponosi i zaczynają popierdzielać bez sensu po drodze. Kilka razy też mnie
    poniosło i potem z perspektywy stwierdzałem że nie warto było a mogło sie
    źle skończyć.

    W życiu miałem kilka kolizji w tym dwie z mojej winy ale pozostałych też
    mogłem uniknąć gdybym jechał odrobinę mniej ofensywnie. Spokojniejsza jazda
    pozwala uniknąć zagrożenia ze strony innych użytkowników drogi. Często jest
    kwestia czasu reakcji i przedmości przy 70 zdążysz przy 95 już nie.