    From: "Robbo" <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prawo jazdy tylko dla wlasciwych osob...
    Date: Sat, 26 Jan 2013 12:20:42 +0100

    Ja mam wrażenie, że wielu kierowców jeździ agresywnie. Przykładowo, obecnie
    trudno przejść pieszemu po pasach, bo mniej więcej połowa kierowców (moja
    własna statystyka) przejeżdża prawie po piętach, a nie poczeka, aż pieszy
    zejdzie z przejścia. Niektórzy się zatrzymają, ale ruszają, gdy pieszy jest
    jeszcze na wysokości ich pojazdu.
    Nie cierpię Tuska, ale akurat fotoradary popieram. Dobrze, że biorą się
    także za przejeżdżanie na czerwonym świetle. Dodatkowo mam nadzieję, że
    zwrócą uwagę na nie zatrzymywanie się na zielonej strzałce. Trzeba polskich
    kierowców brać za twarz. Co do egzaminów, to samochodów jest i tak za dużo,
    dlatego im trudniejsze egzaminy, tym lepiej - miejmy nadzieję, że będą
    zdawać tylko najlepiej przygotowani do bycia kierowcami. Za komuny
    samochodów było mało, a ludzie i tak odbierali dzieciaki/wnuki z
    przedszkola.

    Robbo