  • 11. Data: 2010-02-02 01:03:11
    Temat: Re: Prawo jazdy, naprawa dokomentu
    Od: Adam Wołk-Jankowski <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    Równie dobrze można posmarować cieniutką warstwą kropelki.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 12. Data: 2010-02-02 06:16:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    WIHEDCNF wrote:

    > Siedząc w wannie udajesz, że prowadzisz vana czy co? po co prawo jazdy
    > ma być hermetyczne? pływasz z nim?

    Ja się pluskam z alternatorem, to dlaczego on nie może z prawkiem? Trochę
    tolerancji...

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-02-02 08:54:09
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl> napisał w
    wiadomości news:hk7pvk$53g$1@node1.news.atman.pl...
    > Równie dobrze można posmarować cieniutką warstwą kropelki.

    klej na goraco sie nie nadaje - nie jest taki przezroczysty a poza tym
    rozlepi sie ponownie
    cyjanopan jest jeszcze gorszy bo jak zlapie, to zrobi sie ten rog twardy i
    zwyczajnie ułamiesz go.

    zamiast laminatora : pergamin i zelazko
    pergaminm pod , pergamin nad i po takiej kanapce rogiem zelazka probowac na
    twardej powierzchni zgrzac.

    do laminatora nie wkladaj bo folie do laminatora masz z jednej strony
    polaczona i tą stroną do niego wkladasz. prawko masz juz wyciete (czyli 2
    placki a po srodku dokument). jak bedziesz mial pecha to moze ci sie zawinac
    na walku i bedziesz mial a)wyrabianie prawka b)naprawe laminatora (ja juz
    przerabialem rozbieranie laminatora po tym jak pracownica odwrotnie folie
    wlozyla... nic ciekawego).

    sirapacz

  • 14. Data: 2010-02-02 10:20:19
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "to"

    > Ja się pluskam z alternatorem, to dlaczego on nie może z prawkiem?
    > Trochę
    > tolerancji...

    No masz rację, trochę tolerancji by się z mojej strony przydało. Z
    drugiej strony ja prawko miałem okazję wyciągnąć z dokumentów jakiś
    rok temu po 10 latach zastoju przy okazji kontroli drogowej, ale może
    on na to prawko piniondze wypłaca w bankomacie to częściej potrzebuje
    ;-)

  • 15. Data: 2010-02-02 10:24:56
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Piter wrote:
    > Witam!
    >
    > Rozkleja mi się ten materiał (folia czy coś) w którym znajduje się prawo
    > jazdy (to wielkości karty kredytowej wydrukowane w 2003 roku). Próbował
    > ktoś może wsadzić to w laminarkę? Uda mi się odratować dokument? Chce po
    > prostu zgrzać tą krawędź tak jak to było fabrycznie. W tej chwili
    > dokument nie jest hermetyczny.

    Kiedyś naprawiałem kartę stałego pobytu, która z jednego rogu rozkleiła
    się aż do papieru. Ostrożnie przez papier żelazkiem - róg zakleił się,
    ale zrobił się jakby nieco wymięty. Ale nikt nigdy tego się nie czepiał.
    Prawo jazdy ma grubszą folię - więc powinno wyjść bardziej równo.

    Piotr

  • 16. Data: 2010-02-02 10:48:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Piter wydusił z siebie te słowy:

    > tzn. jeśli dobrze by się w grzało to śladu nie będzie. Puki co
    > rozwarstwia się kawałek od narożnika ale nie chce aby szło dalej. W
    > wydziale komunikacji to mi pewnie zaproponują nowe a tego chce
    > uniknąć. Myślałem, że może ktoś już tak robił i podpowie. Nie chce popsuć
    > laminatora i PJ :)

    ja tam bym ten kawałek potraktował żelazkiem i tyle.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)