  • Data: 2013-05-22 09:14:03
    Temat: Re: Prawo jazdy - kody ograniczeń
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > A ja znam takich, którym się WYDAWAŁO, że jak się ustatkują, to z dnia
    > na dzień itd. Do dzisiaj są alkoholikami :(

    Takich też znam, znam też takich, którzy w ogóle nie widzą problemu, bo
    twierdzą, że mają wszystko pod kontrolą, znam takich, którzy zobaczyli
    problem, poszli na terapię i są alkoholikami niepijącymi (bo wiedzą, że
    jedno piwo będzie początkiem końca). Tylko czego to dowodzi... różni są
    ludzie, gdzieś jest ta różnica, która sprawia, że jeden się uzależni, a
    drugi nie. Drób wszystkich wrzuca do jednego worka. Widzi tylko jedną
    stronę. Może to jakieś wyparcie, może radzi sobie w ten sposób z czymś,
    nie wiem, ale obiektywny nie jest.

    > Usiłujesz zaprzeczyć faktowi, że etanol jest silnie uzależniający
    > fizycznie?

    Jest uzależniający i to jest fakt, kwestia regularności. Pytanie gdzie
    jest ta granica. Czy student, który pije przez parę lat przynajmniej parę
    razy w tygodniu, a potem idzie do pracy, zmienia tryb życia, przestaje
    pić i w ogóle go do tego nie ciągnie, jest uzależniony?

    http://motogof.tumblr.com/