  • 21. Data: 2010-06-01 11:53:00
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: n...@s...com

    On Tue, 01 Jun 2010 12:50:44 +0100, gloon <w...@s...pl> wrote:

    >jakto na czym, kurwa na cofaniu w bok,
    > do parkowania

    Tyyy, bo Ci sie ta wyspiarska flegma ulewa...

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 22. Data: 2010-06-01 20:23:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    []v[]artec pisze:

    > Dobrze, że uczą czegoś takiego - ostatnio jeździłem z nowo poznanym
    > kolegą. Był wcześniej z nami na dwóch czy trzech wycieczkach po górach.

    Uczą - tak. Ale takie coś na egzaminie nieco mnie zaskoczyło... Następny
    etap: kontrola oleju, świec oraz wymiana płynu hamulcowego na egzaminie? ;->

    Nie żebym miał coś konkretnie przeciwko... ;)

  • 23. Data: 2010-06-01 20:56:40
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Rudy" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jeden nie sprawdzil naciagu lancucha
    wow ! A to trzeba ?????????? IMHO powód bardzo mocno (nomen omen)
    naciągany...

  • 24. Data: 2010-06-01 21:47:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jackare pisze:
    > Użytkownik "Rudy" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > wow ! A to trzeba ?????????? IMHO powód bardzo mocno (nomen omen)
    > naciągany...

    Dajcie mi człowieka, a paragraf zawsze się znajdzie ;->

    Mnie kiedyś oblali za to, że rzekomo "zbyt nerwowo" hamowałem przy
    zjeżdżaniu z górki (a w tamtym ośrodku zaraz za górką był zakręt pod
    kątem prostym).

  • 25. Data: 2010-06-01 21:56:00
    Od: a...@h...pl

    "Jackare" <j...@i...pl> writes:

    > Użytkownik "Rudy" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > wow ! A to trzeba ?????????? IMHO powód bardzo mocno (nomen omen)
    > naciągany...

    trzeba

    i trzeba pomachac kierownicą żeby sprawdzić (nie wiem co, ale za brak
    pomachania gość uwalił jednego jak zdawałem)

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 26. Data: 2010-06-02 05:12:14
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    Jeszcze jedna sprawa o czym nikt nie mówił na kursie i egzaminie
    (przynajmniej mi) że po zdaniu trzeba iśc do wydziału komunikacji i zaplacic
    84,50 zl zeby wogole oni uruchomili procedure wyrabiania plastiku. W
    przeciwnym przypadku po 2 tyg o ktorych wszyscy mowia mozna sie z deczka
    zdziwic.
    Pozdrawiam
    Suzuki SV 650 N `01

  • 27. Data: 2010-06-02 07:26:30
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-02 07:12, Rudy pisze:
> [...]
    > 84,50 zl zeby wogole oni uruchomili procedure wyrabiania plastiku. W
    > przeciwnym przypadku po 2 tyg o ktorych wszyscy mowia mozna sie z deczka

    Niezupełnie. Przynajmniej w moim przypadku było inaczej: dokument tak
    czy siak jest przygotowywany. Procedura zostaje uruchomiona z chwilą
    kiedy twoje dokumenty dotrą do właściwego urzędu. Natomiast urzędnik nie
    wyda ci prawka jeśli nie będzie miał potwierdzenia wpłaty. Można
    zapłacić wcześniej przelewem i przynieść świstek z potwierdzeniem (ja
    tak zrobiłem), a można też w dniu odbioru zapłacić w kasie urzędu.

    --
    duddits

  • 28. Data: 2010-06-02 07:47:47
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    To moze urzad w moim miescie jest jakis dziwny ale jak wiadomo co urzad to
    inne zasady
    link do informacji z mojego urzedu
    http://www.komunikacja.gorlice.pl/index.php?option=c
    om_content&view=article&id=42:opa-prawo-jazdy&catid=
    15:news
    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2010-06-02 10:30:27
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-06-01 22:23, Andrzej Lawa pisze:

    > Uczą - tak. Ale takie coś na egzaminie nieco mnie zaskoczyło... Następny
    > etap: kontrola oleju, świec oraz wymiana płynu hamulcowego na egzaminie? ;->

    Kontrola oleju była już wcześniej.

  • 30. Data: 2010-06-04 22:47:43
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4c057fd7$...@n...home.net.pl...

    > Dajcie mi człowieka, a paragraf zawsze się znajdzie ;->

    Swego czasu na praktycznym trzeba było podnieść leżący motocykl,
    ot ciekawostka.

    pozdro
    blur