  • 31. Data: 2010-06-05 10:03:17
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-05 00:47, blur pisze:
    > Swego czasu na praktycznym trzeba było podnieść leżący motocykl,
    > ot ciekawostka.

    A to ważna umiejętność. Sprawa wydaje się trywialna, ale niekoniecznie
    tak musi być. Zwłaszcza jak się jest wątłej budowy a podnieść trzeba
    ciężki motocykl (>300kg).
    Pytanie czy to powinno sprawdzać się na egzaminie. Na pewno sprawa do
    omówienia w czasie trwania samego kursu.

    --
    duddits

  • 32. Data: 2010-06-08 10:09:20
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 31.05.2010 Paweł Andziak <g...@g...pl> napisał/a:

    > Gratulacje.

    > Tak też bywa.

    > Możesz jeździć od nadania uprawnień. Data nadania uprawnień nie jest
    > równoznaczna z datą zdania egzaminu, więc może być zonk. Jeśli
    > uprawnienia masz już nadane, to i tak możesz dostać mandat za jazdę bez
    > dokumentu potwierdzającego te uprawnienia. Generalnie warto poczekać - 2
    > tygodnie nie zrobią aż takiej różnicy, a można sobie narobić problemów.

    Na szczęście polska policja jest bardzo wyrozumiała w temacie uprawnień
    na motura.
    W w teorii wygląda to tak że maksymalnie pińcet za brak jakichkolwiek
    uprawnień lub czysta jeśli masz kategorię B.
    W praktyce - jeśli zagadasz jak biały człowiek a nie buc co mu się wszystko
    należy - nic Ci policja za niemanie nie zrobi.
    Inna sprawa jeśli zaliczysz dzwona. Ubezpieczyciele nie są wyrozumiali.
    Zdoją Cię do ostatniego grosza.

    --
    Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!...
    Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!