  • 11. Data: 2010-05-31 10:27:04
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 31 Maj, 09:44, "Rudy" <r...@i...pl> wrote:
    > Gosc z tego co slyszalem uwalal nawet jak sie wsiadlo na maszyne jesli stopka byla
    zlozona. Trzeba wsiadac jak jest rozlozona nastepnie wsiasc dopiero zlozyc.

    Na kosie, czy na centralce? Bo dźwigać motocykl z kosy żeby na niego
    wsiąść to rzeczywiście może świadczyć, że klient roztrzęsiony i się
    gubi.

  • 12. Data: 2010-05-31 11:28:23
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Nikanor <p...@g...com> wrote:

    > Bo dźwigać motocykl z kosy żeby na niego
    >wsiąść to rzeczywiście może świadczyć, że klient roztrzęsiony i się
    >gubi.

    No moze jeszcze byc mna.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 13. Data: 2010-05-31 11:59:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rudy pisze:

    > Jeden nie sprawdzil naciagu lancucha

    Hę???

  • 14. Data: 2010-05-31 12:00:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rudy pisze:

    > Zacząłem się zastanawiać bo słyszałem juz różne opinie czy majać zdane i
    > potwierdzenie z egzaminu ze zaliczony pozytywnie moge PRAWNIE jeździć.

    Nie, formalnie nie masz jeszcze uprawnień. Nadaje je dopiero wojewoda
    czy inny burmistrz (nie pamiętam detali) - a potem jeszcze warto mieć
    dokument je potwierdzający ;)

  • 15. Data: 2010-05-31 12:28:51
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    > Chyba zdawaliśmy razem (jeżeli to był piątek).
    > Byłem jednym z tych co zdali .
    > Za drugim razem co prawda :)

    Witam Dokladnie to był piątek. Po Tobie ten koles nie zdał własnie za
    wymuszenie pierwszeństwa na tych zawrotach kolo ronda blisko Carffoura.
    Mozesz cos wiecej powiedziec o podnozce bo z tego co pamietam to za 1 razem
    wlasnie za to Cie ugrzal "sluzbista".
    Do zobaczenia na szlaku :)

  • 16. Data: 2010-05-31 15:43:57
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Hę???

    Dobrze, że uczą czegoś takiego - ostatnio jeździłem z nowo poznanym
    kolegą. Był wcześniej z nami na dwóch czy trzech wycieczkach po górach.
    Zrobiliśmy koło tysiąca km. Po drugim razie widząc z daleka rudy łańcuch
    zwróciłem mu na to uwagę. Za trzecim razem widzę to samo, wyciągam z pod
    siedzenia mój mały pojemniczek z Hipolem i mówię, że wypadałoby
    przesmarować. O ZGROZO ! Naciąg jak w gaciach po tacie, tylna zębatka z
    połową zębów (!!!) a te które zostały wyglądały jak zęby rekina -
    grubości dosłownie 2-3mm. I on chciał jechać w trasę 160km w Czechy po
    górach na GSXF 600. Odradziliśmy mu z kolegami bojąc się o niego. W
    życiu nie widziałem tak zrezanego napędu. Aha on bodajże nie ma prawka...

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet

  • 17. Data: 2010-05-31 17:46:51
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rudy" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mozesz cos wiecej powiedziec o podnozce ...

    Po przeprowadzeniu motonga nie rozłożyłem "podnóżka"
    tylko od razu wsiadłem.
    Ale było, minęło.
    Ktoś musi pomóc powodzianom :-)

    Szymon

  • 18. Data: 2010-06-01 05:05:35
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    > Ktoś musi pomóc powodzianom :-)

    Dokladnie dobrze ze ostatni bylem w grupie to zobaczylem co trzeba zrobic i
    do czego sie gosc czepia jak rzep.
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-06-01 08:22:10
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "Rudy" <r...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > A nie jest teraz tak, że musisz sprawdzić tylko dwie rzeczy, które
    > wylosujesz na egzaminie?

    Dwie są losowane. Naciag łańcucha jest trzecia stała rzeczą do
    sprawdzenia.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 20. Data: 2010-06-01 11:50:44